Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@09:22:22 GMT

خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان با بهترین شرایط!

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۲۸۲۵

خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان با بهترین شرایط!

امروزه با وجود بالا رفتن قیمت‌ها، خرید لوازم خانگی و کالای دیجیتال به صورت نقدی بسیار پر هزینه شده است. به همین سبب بسیاری از فروشگاه‌ها طرح خرید اقساطی کالا را آغاز کرده‌اند. یکی از وبسایت‌های موفق در این زمینه فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب است. در این مقاله قصد داریم در مورد نحوه خرید اقساطی از سایت قسطی کلاب اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قسطی کلاب بزرگترین پلتفرم فروش اقساطی کالا

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب در تیر ماه سال 1397 فعالیت خود را
آغاز کرده و تاکنون فروش بالایی را تجربه کرده است. وبسایت قسطی کلاب در زمینه فروش اقساطی انواع لوازم خانگی، کالای دیجیتال، موبایل و کنسول بازی فعالیت می‌کند و بهترین شرایط برای خرید اقساطی را فراهم ساخته است.

ناگفته نماند که شما علاوه بر خرید اقساطی امکان خرید نقدی از سایت قسطی کلاب را خواهید داشت. سایت قسطی کلاب در چند سال اخیر به شهرت بالایی دست پیدا کرده است و مشتریان فراوانی دارد؛ با این وجود شما می‌توانید با خیالی آسوده از سایت قسطی کلاب خرید نقدی یا اقساطی خود را انجام دهید و کالای خریداری شده را درب منزل تحویل بگیرید. وبسایت قسطی کلاب شرایط خرید اقساطی را نه تنها در تهران بلکه در سراسر ایران برای مشتریان خود امکان پذیر کرده است.

خرید اقساطی از قسطی کلاب از طریق لیزینگ پارسیان

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب با همکاری لیزینگ پارسیان بخش فروش اقساطی خود را راه اندازی کرده است. در واقع مشتریان با گرفتن اعتبار از لیزینگ پارسیان قادر به خرید اقساطی از سایت قسطی کلاب خواهند شد.

شما می‌توانید با دریافت اعتبار از لیزینگ پارسیان تا سقف 30 میلیون تومان از سایت قسطی کلاب خرید انجام دهید و اقساط خود را به صورت 24 ماهه بازپرداخت کنید. اگر به دنبال ساده‌ترین بازپرداخت قسط هستید، به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از طریق لیزینگ پارسیان اعتبار خرید اقساطی دریافت نمایید.

شرایط دریافت اعتبار خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان

قسطی کلاب شرایط بسیار ساده و کم دردسری را برای دریافت اعتبار خرید اقساطی از طریق لیزینگ پارسیان مهیا کرده است. ابتدا شما باید یک حساب کاربری در سایت قسطی کلاب بسازید، سپس پروفایل خود را تکمیل کرده و به بخش دریافت اعتبار بروید. روش دریافت اعتبار از لیزینگ پارسیان را انتخاب کرده و مدارک خود را بارگزاری کنید؛ پس از مدت کوتاهی اعتبارسنجی شما انجام خواهد شد و مبلغ مورد درخواست شما در حساب کاربری سایت قسطی کلاب شارژ می‌شود.

حال شما می‌توانید با ارسال مدارک خواسته شده و پرداخت مبلغ اندکی پیش پرداخت خرید اقساطی خود را از سایت قسطی کلاب انجام دهید و طی 3 الی 7 روز کاری (بستگی به محل زندگی شما دارد!) کالای خریداری شده را درب منزل تحویل بگیرید.

نحوه آسان و بی‌دردسر پرداخت اقساط

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب بهترین و ساده‌ترین روش برای پرداخت اقساط را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. پرداخت آنلاین بهترین روش برای بازپرداخت اقساط می‌باشد. قبل از فرا رسیدن زمان پرداخت قسط؛ یک پیام کوتاه برای شما ارسال خواهد شد و یادآور می‌شود که به موقع قسط خود را پرداخت کنید.

اگر شما جز مشتریان خوش حساب قسطی کلاب باشید، در خریدهای بعدی شامل تخفیف خواهید شد. لیزینگ پارسیان یکی از معتبرترین لیزینگ‌های کشور می‌باشد، شرایط خرید اقساطی را با ساده‌ترین روش و مدارک اندک رابرای مشتریان خود امکان پذیر کرده است. اگر به دنبال خرید قسطی آسان و مقرون به صرفه هستید، به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از طریق لیزینگ پارسیان، خرید اقساطی دلچسبی را تجربه کنید.

خرید اقساطی از لحاظ مالی می‌تواند کمک بسیاری به شما کند، به طور مثال خرید جهیزیه، تعویض لوازم خانگی قدیمی، خرید گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ و بسیاری وسایل دیگر زمانی که به صورت اقساطی انجام شود؛ فشار مالی کمتری برای افراد خواهد داشت. برای اطلاع بیشتر در مورد نحوه دریافت اعتبار خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید اقساطی به یادماندنی را تجربه کنید.

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری! / اینجا انسانیت فریاد می زند! برترین های قرن با علیرضا فیروزی: منافی اگر مصدوم نمی شد بهترین تاریخ بود! کری خوانی بازیکنان کره جنوبی بعد از ورود به ایران که مازندران شهر ما یاد باد؛ این قهرمانی ها حلال تان باشد تعظیم رکوردها مقابل کریستیانو رونالدو؛ گلزنی مقابل 46 تیم ملی مختلف هانسی فلیک: گل خوردن همیشه من را آزار می دهد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اعتبار خرید اقساطی لیزینگ پارسیان خرید اقساطی دریافت اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۲۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند

به گزارش پارس نیوز ، براساس اعلام شرکت سایپا، پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگیها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو کوییک GX، کوییک GXR ،کوییک اتوماتیک ، ساینا و شاهین اقدام نموده و در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ پیامک به آنها ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام میگردد.

منبع : اقتصاد آنلاین

دیگر خبرها

  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • قیمت سکه پارسیان کادویی با عیار ۷۵۰
  • عکسی از پوستر معنادار سایت رهبری خطاب به اسرائیلی‌ها
  • پرداخت قسطی خلافی خودرو ۱۴۰۳: رهایی از بار سنگین جرایم رانندگی
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی