Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، سید رضا فاطمی امین در مورد تدوین طرح صادرات خودرو، اظهار کرد: این طرح در دست تدوین بوده و تا دو هفته آینده تکمیل می‌شود.

وزیر صمت افزود: پس از تکمیل طرح، جزئیات آن منتشر خواهد شد.

وی همچنین در مورد رفع مشکلات صادرات نیز گفت: باید تراز ارزی کشور را با صادرات غیرنفتی ارتقا دهیم، در این صورت بسیاری از نگرانی‌های ما در سطح کلان از بین خواهد رفت و می‌توانیم بسیاری از مقرراتی که وجود دارد را حذف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا پایان امسال تمامی موانع صادراتی را یک به یک حل خواهیم کرد تا در سال آینده دیگر مانعی در مسیر صادرکننده نباشد.

وزیر صمت افزود: تا پایان امسال باید رویه‌های صادراتی را تا جای ممکن تسهیل کنیم. همچنین مقاصد صادراتی ما باید متکثر و متنوع شوند.

وی گفت: در واقع باید با گسترش صادرات غیرنفتی درآمدزایی ارزی کشور را به جایی برسانیم که مجبور نباشیم به خاطر برخی اهداف دیگر، صادرات را درگیر قید و بند کنیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1114358 برچسب‌ها خودرو

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۲۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران صادر شد

ایسنا/مازندران سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۵ هزار و ۷۰۰ تن مرکبات و کیوی از مبدأ استان به خارج از کشور صادر شد.

بابک مؤمنی امروز در گفت‌و با خبرنگاران از صادرات مرکبات و کیوی از مبدأ استان مازندران خبر داد و افزود: امسال ۷۶ هزار و ۵۷۷ تن پرتقال در قالب ۳ هزار و ۶۳۴ محموله و ۲۵ هزار و ۱۲۱ تن نارنگی در قالب هزار و ۳۱۹ محموله از مبدأ مازندران صادر شد.

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۰۱ هزار و ۷۰۰ تن مرکبات در قالب ۴ هزار و ۹۵۳ محموله از استان صادرات داشتیم، گفت: ۲۴ هزار و ۲۰ تن کیوی نیز در قالب یک هزار و ۵۵ محموله صادرات انجام شد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران از صادرات ۱۰ هزار و ۲۵۶ تن کیوی با ۴۲۵ محموله طی سال گذشته از مازندران به کشور هند خبر داد.

مؤمنی با اشاره به اینکه سال قبل ۴۸ هزار و ۹۱۲ تن با ۲ هزار و ۴۵۱ محموله پرتقال از استان مازتدران صادرات انجام شد، ادامه داد: در این مدت ۱۳ هزار و ۲۸۷ تن نارنگی با ۷۳۵ محموله صادر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال
  • تدوین مستند «یک جهان آواز» به پایان رسید/ پرتره‌ای از استاد علی جهاندار 
  • تدوین مستند «یک جهان آواز» به پایان رسید
  • تاکسی‌های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو
  • امسال ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران صادر شد
  • خبر جدید وزیر صنعت برای متقاضیان خودرو/ علی‌آبادی: این خودرو‌ها را وارد کردیم؛ می‌توانید ثبت‌نام کنید و بخرید
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • مرغ؛ از «تولید و تامین بازار داخل» تا «ارزآوری و صادرات»
  • برنامه افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو در سال ۱۴۰۳