Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@06:16:59 GMT

زمان اکران «قهرمان» اصغر فرهادی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۳۰۷۴

زمان اکران «قهرمان» اصغر فرهادی مشخص شد

فیلم سینمایی «قهرمان» آخرین ساخته اصغر فرهادی از پنجم آبان در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود.

به گزارش ایسنا، «خانه فیلم» پخش کننده داخلی فیلم «قهرمان» زمان اکران را پنجم آبان ماه اعلام کرد.

«قهرمان» اولین بار در جشنواره بین المللی فیلم کن ۲۰۲۱ به نمایش درآمد و ضمن کسب «جایزه بزرگ» مورد استقبال تماشاگران و منتقدان بین المللی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگران این فیلم، امیر جدیدی، محسن تنابنده، سحر گلدوست، فرشته صدرعرفایی، احسان گودرزی، مریم شاه داعی، علیرضا جهاندیده، فرخ نوربخت، محمد عاقبتی، صالح کریمایی و سارینا فرهادی هستند.

اصغر فرهادی ساخت فیلم های، چون «جدایی نادر از سیمین»، «گذشته»، «درباره الی»، «رقص در غبار» و… را در کارنامه هنری‌اش دارد و دوباره اسکار را برای سینمای ایران کسب کرده است.

در فیلم «قهرمان»، رحیم با بازی امیر جدیدی در واقع قهرمان داستان است که به دلیل‌عدم پرداخت بدهی‌اش در زندان است. در حالی که او به مرخصی می‌آید، زنی که او را خیلی دوست دارد، رحیم را متقاعد می‌کند بدهی‌اش را از محل کیف پر از پولی که او پیدا کرده، پرداخت کند. تصمیم رحیم پیامدهایی را به همراه دارد که او را به قهرمان داستان تبدیل می‌کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: اصغر فرهادی قهرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۳۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت قهرمان لیگ در صورت امتیازهای برابر مشخص نیست! | آخر فصل نظر بدهید

به گزارش همشهری‌آنلاین، در شرایطی که فقط ۶هفته به پایان لیگ مانده و رقابت در صدر جدول برای قهرمانی و پایین جدول برای بقا حسابی داغ است، هنوز کسی نمی‌داند درصورت برابری امتیازات در روز آخر، تیم‌ها بر چه اساسی پشت سر هم قرار خواهند گرفت.

اول تصور می‌شد ملاک، نتیجه بازی رودررو و لحاظ‌کردن گل زده در خانه حریف است. بعدا سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت بازی رودررو در اولویت است اما گل زده در خانه حریف حساب نیست و تفاضل گل معیار خواهد بود.

حالا اما منصور قنبرزاده، عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون گفته درصورت برابری امتیازات، مستقیم می‌رویم سراغ تفاضل گل و چیزی به اسم بازی رودررو نداریم.

شما فقط سطح اعتبار لیگ را ببینید. عجله‌ای هم نیست البته؛ یک‌دفعه بگذارید آخر فصل اعلام کنید!

کد خبر 847389 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • زمان دیدار معلمان با رهبر انقلاب مشخص شد
  • نقد فیلم مست عشق + خلاصه، بازیگران و مدت زمان
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۹ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • بازیگر فیلم اصغر فرهادی؛ همسر آینده ژوزه مورایس + عکس
  • «مست عشق» هنوز در ترکیه اکران نشده است/ اعلام زمان دقیق اکران ترکیه تا دو هفته آینده و رایزنی برای نمایش در کشورهای دیگر
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • سرنوشت قهرمان لیگ در صورت امتیازهای برابر مشخص نیست! | آخر فصل نظر بدهید