Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت عملیاتی شدن دستور آیت‌الله رئیسی مبنی بر احیای جهاد سازندگی در بستر گام دوم انقلاب گفت: افرادی که در این حوزه دغدغه دارند، خلا‌ءهای موجود در عرصه خدمت‌رسانی به محرومان و فعالیت‌های جهادی را شناسایی و به دولت ارائه کنند. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمد مخبر در نشست با پیشکسوتان جهاد سازندگی با تاکید بر ضرورت عملیاتی شدن دستور رییس جمهور مبنی بر احیای جهاد سازندگی در بستر گام دوم انقلاب، گفت: افرادی که در این حوزه دغدغه دارند، خلا‌ءهای موجود در عرصه خدمت‌رسانی به محرومان و فعالیت‌های جهادی را شناسایی و به دولت ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون اول رئیس جمهور در دیدار با پیشکسوتان جهاد سازندگی افزود: مسلم است که کشور برای پیشرفت و آبادانی به رغم تمام خدمات گسترده‌ای که پس از پیروزی انقلاب اسلامی داشته، امروز هم نیازمند عزم ملی و جهادی در خدمت رسانی و رفع مشکلات است و احیای جهاد سازندگی در بستر گام دوم به همین منظور در دستور کار دولت و رییس جمهور قرار گرفته است.   وی تاکید کرد: هم اکنون و با روی کار آمدن دولت سیزدهم فضا و شوق بسیار خوبی برای به میدان آمدن جوانان عزیز برای حضور در عرصه‌های خدمت رسانی به نقاط کمتر برخوردار و کمک به دولت ایجاد شده است که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد و زمینه را برای حضور جوانان در میدان خدمت رسانی به ویژه در قالب گروه‌های جهادی مهیا نمود.   مخبر یادآور شد: همان روحیه ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی که با انفاس قدسی حضرت امام (ره) در قالب جهاد سازندگی متبلور شد و خدمات گسترده‌ای را در محرومترین نقاط کشور رقم زد، می‌تواند امروز هم حلال مشکلات کشور به ویژه در عرصه‌های اقتصادی روستاییان و عشایر کشور باشد.   در این دیدار که جمعی از اعضای شورای مرکزی کانون جهادگران، سنگرسازان بی سنگر و کانون بازنشستگان جهاد حضور داشتند، پیشکسوتان و موسسان جهاد سازندگی با استقبال از دغدغه آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی مبنی بر احیای جهاد سازندگی تاکید کردند: عنایت ویژه مقام معظم رهبری در احیای مجدد و قرار گرفتن جهاد سازندگی گام دوم در بستری مناسب از نظر حقوقی با مشارکت همه نهاد‌های انقلابی و گروه‌های مردمی می‌تواند بار دیگر شمیم خدمت رسانی در مناطق محروم را به جان مردم بنشاند.   بیشتر بخوانید: رئیس جمهور: وزارت اقتصاد فروش دارایی‌های مازاد دولت را در چارچوب قانون بودجه با جدیت پیگیری کند


انتهای پیام / برچسب ها: رئیس جمهور محمد مخبر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس جمهور محمد مخبر احیای جهاد سازندگی خدمت رسانی رئیس جمهور گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۳۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،  سرلشکر پاسدار حسین سلامی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ اردیبهشت ماه روز بسیج سازندگی نوشت:

۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام «بسیج سازندگی» از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

 
 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیرقابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیات‌بخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب‌العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از شاخصه‌های برجسته «سازمان بسیج سازندگی» است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

وی تاکید کرد: اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.

دیگر خبرها

  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • باقری: گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر کشور هستند
  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • بسیج‌ سازندگی در عرصه‌های مورد نیاز کشور خوش درخشیده است