Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی محمد پوربزرگ در نشست با خبرنگاران به مناسبت روز جهانی پست، اظهار کرد: بیشترین مبادلات خارجی پست آذربایجان شرقی در مدت یاد  شده به ترتیب با کشورهای آلمان، استرالیا، انگلیس و کانادا بوده است.

وی افزود: شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با ۱۹۲ کشور جهان مبادلات پستی دارد و آذربایجان شرقی نیز از این قاعده مستثنی نیست و می تواند این مبادلات را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

پوربزرگ ادامه داد: روزانه توسط ۱۰۷خط مبادله از یکهزار و ۲۰۰ نقطه خدمات پستی ارایه و مرسولات ارسال می شود و بر این اساس ۲هزار نفر در پست آذربایجان شرقی خدمات ارایه می دهند. 

 وی با اشاره به اینکه پست آذربایجان شرقی در شاخص های توسعه و کیفیت رتبه های اول کشور را کسب کرده است، گفت: ۹۷.۵درصد توزیع موفق مرسولات را در ۲سال گذشته داشتیم و ۲.۵درصد باقی مانده مرسولات به علت اشتباه نوشته شدن آدرس ها یا نقل مکان کردن صاحب نامه برگشتی بوده است. 

مدیرکل پست آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به اینکه شاخص درآمدی این اداره کل در استان ۴۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، اظهار کرد: در تجارت الکترونیک ۴۰درصد افزایش داشتیم و با ۷۰۰ فروشگاه در این خصوص قرارداد مستقیم داریم. 

پوربزرگ با اشاره به اینکه در دوران کرونا یک روز تعطیل نداشتیم، گفت: ۴۰درصد همکاران پست مبتلا به کرونا شدند. 

وی با اعلام اینکه به طور متوسط هر نامه رسان ۱۵۰ مرسوله را روزانه توزیع می کند، از مسوولان خواست تا طرح سختی کار همکاران نامه رسان را پی گیری کنند تا در مجلس معطل نماند و مورد تصویب نمایندگان قرار گیرد. 

وی همچنین از توسعه نخستین موزه تمبر ایران در تبریز خبر داد و افزود: این موزه در خرداد ماه امسال در خانه تاریخی مجتهدی ها افتتاح شده و آثار تمبری مربوط به پهلوی اول، پهلوی دوم و قاجار به مجموعه موجود اضافه می شود در ضمن دوره های تمبرشناسی نیز در این مکان برگزار خواهد شد. 


منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آذربایجان شرقی نامه رسان مرسوله پست آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۳۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی گاز در هوراند و کلیبر

بر اساس اطلاعیه شرکت گاز آذربایجان شرقی به علت تعمیرات و لزوم جابجایی شبکه خطوط لوله گاز جریان گاز طبیعی مشترکین واقع در شهر هوراند و ۶۷ روستای مسیر‌های تنباکلوق، آقبراز و میدانلار هوراند و سه روستای کلیبر شامل گوار، عربشاه خرگوشان و گوزالان از ساعت ۹:۳۰ روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه به مدت ۲۴ ساعت قطع خواهد شد.

مشترکان برای ارائه هرگونه گزارش و دریافت راهنمایی می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گاز تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی
  • وکیل در آذربایجان شرقی
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد
  • اطلاعیه قطعی گاز در هوراند و کلیبر
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز