Web Analytics Made Easy - Statcounter

«طیب میرزایی» روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان مرکزی افزود: معاون امور معادن وزارت صنعت، معدن و تجارت در آیین افتتاحیه این نمایشگاه حضور دارد.
وی اظهار داشت: ۴۰۰ شرکت و معدن داخلی و خارجی در ۹۰ هزار مترمربع نمایشگاهی آخرین دستاوردهای صنعت سنگ کشور را عرضه خواهند کرد که ۲۰ درصد از شرکت کنندگان از استان مرکزی در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: فعالان سنگ ۱۸ استان کشور در این نمایشگاه شرکت خواهند داشت و کشور ترکیه در این نمایشگاه غرفه ماشین آلات صنعتی دارد و از استان مرکزی نیز شرکت هپکو حضوری فعال دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: تجار و بازرگانان از کشورهای ترکیه، ایتالیا، قطر، امارات، روسیه، ارمنستان، قزاقستان، بنگلادش و مجارستان و سُفرای آفریقای جنوبی، جمهوری چک، بنگلادش به این نمایشگاه دعوت شده‌اند.

میرزایی افزود: ۵۰ متر مربع از نمایشگاه در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی قرار دارد که کنسرسیوم محلات، قم، اصفهان، یزد و آذربایجان غربی در این مجموعه از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی دعوت شده‌اند.

وی اظهار داشت: ۳۱۸ واحد فرآوری سنگ در نواحی و شهرک‌های صنعتی استان مرکزی حضور دارند که ۲۵۹ واحد متعلق به محلات و نیمور است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: ۱۳ دوره آموزشی تخصصی در حوزه سنگ، برگزاری تور صنعتی، معرفی کنسرسیوم‌های صادراتی صنعت سنگ با حضور ۶ استان، اجرای خط نقاشی با سنگ توسط هنرمندان، اجرای مجسمه تراشی در محوطه نمایشگاه، برگزاری میز تخصصی سنگ از جمله برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

نمایشگاه سنگ محلات سال گذشته به خاطر شیوع کرونا برگزار نشد و امسال با تدابیر و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برپا می‌شود.

۳۸ شهرک و ناحیه صنعتی در استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی وزارت صنعت معدن و تجارت شهرک صنعتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی وزارت صنعت معدن و تجارت اراک استان مرکزی وزارت صنعت معدن و تجارت شهرک صنعتی شهرک های صنعتی استان مرکزی شرکت شهرک های صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۳۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌ المللی لاستیک و پلاستیک در کشور چین اظهار داشت: دستاورد بازدید از نمایشگاه‌های تخصصی خارجی، افزایش سطح تعاملات و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در تولیدات صنایع کوچک و بزرگ استان خواهد بود چراکه یکی از سیاست‌های استان توسعه واحدهای پایین دستی با استقرار در شهرک‌های صنعتی و حمایت از این واحدهای صنعتی است.

عادل شهرزاد با اشاره به ۷ ناحیه صنعتی راه‌اندازی شده در سال گذشته، افزود: آشنایی تولید کنندگان و صنعتگران با تجهیزات و ماشین‌آلات جدید در محیط‌های نمایشگاهی بین المللی می‌تواند در ارتقا کیفیت تولیدات و افزایش سطح صادرات مؤثر باشد که تسهیلات تکمیلی تبصره ۱۸ برای تجهیز واحدهای تولیدی به ماشین آلات به روز و مورد نیاز واحدهای تولیدی در نظر گرفته شده است.

وی رونق بخشی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی را جز سیاست‌های اقتصادی استان برشمرد و افزود: در بازدیدی که از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک انجام شد مذاکرات دوجانبه بیشتری بین تولیدکنندگان شکل گرفت که در توسعه تولیدات فعلی و ایجاد صنایع جدید در راستای تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد اشتغال پایدار اثر بخش خواهد بود.

کد خبر 6089526

دیگر خبرها

  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • حضور صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد