Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی ضمن اعلام آمادگی برای خدمات رسانی به آسیب دیدگان حادثه تروریستی مسجد شیعیان ولایت قندوز افغانستان و محکوم کردن این حادثه، با خانواده‌های شهدا و مصدومین این حادثه ابراز همدردی کرد.

 بهرام عین اللهی در این پیام تصریح کرد:‌ حادثه تروریستی مسجد شیعیان ولایت قندوز افغانستان در آستانه هفته وحدت موجب تاسف و تالم فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ‎اینجانب ضمن محکوم کردن این حادثه نابخردانه و ابراز همدردی با خانواده‌های شهدا و مصدومین این حادثه، از سازمان های بین المللی و دولت افغانستان خواستار بررسی این موضوع و رسیدگی به وضعیت حادثه‌دیدگان این اقدام ضدانسانی هستم.

عین اللهی تصریح کرد: ‎در خاتمه اعلام می‌کنم وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد در صورت نیاز، به وضعیت مصدومین حادثه با همکاری جمعیت هلال احمر و دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان رسیدگی کند.

به گزارش ایرنا، در نتیجه حمله انتحاری گروه تروریستی داعش به مسجد شیعیان در استان قندوز افغانستان در روز جمعه ۱۶ مهر ماه ۱۵۰ نفر کشته و بیش ۲۰۰ نفر زخمی شدند.

این اقدام تروریستی با واکنش گسترده داخلی و خارجی مواجه شده و همه کشورها از جمله جمهوری اسلامی ایران از طالبان خواستند که تامین امنیت مردم را برعهده گیرند و عاملان این جنایت را مجازات کنند./ایرنا 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۳۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند

به گزارش صدای ایران،از ایرنا،سید حمید حسینی روز شنبه افزود: این حادثه حوالی ساعت هشت و ۳۰ دقیقه امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان آمبولانس پایگاه اورژانس راسخی نیشابور و آمبولانس پایگاه اورژانس زعفرانیه سبزوار به صحنه حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه پنج نفر ارزیابی شد که اقدامات پیش بیمارستانی برای تمامی مصدومان این حادثه انجام شد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور بیان کرد: ۲ مصدوم این حادثه در محل به صورت سرپایی درمان و سه مصدوم دیگر توسط آمبولانس پایگاه راسخی از اورژانس نیشابور و آمبولانس پایگاه زعفرانیه از اورژانس سبزوار به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس چهار شهرستان «نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه» را زیر پوشش دارد و به صورت شبانه‌روزی و رایگان به این جمعیت خدمات ارائه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • رفع نقاط حادثه خیز ارزان تر است یا هزینه درمان مصدومان؟
  • وقوع انفجار در غرب کابل