Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین مازندران ، سرپرست شرکت توزیع نیروی برق مازندران با اشاره به این‌که پیک برق مازندران در روز چهارشنبه 20 مردادماه 1400 اتفاق افتاد افزود: پیک بار مصرف برق در استان در تابستان 1400 ، 2156 مگاوات بوده است که این رقم در یک دهه گذشته بی سابقه بوده است .

 

حسینی کارنامی با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال جاری 71 کیلومتر شبکه فشار توسط و 70 کیلومتر شبکه فشار ضعیف ، 319 دستگاه ترانسفورماتور توزیع با ظرفیت 34 مگاوات به شبکه توزیع برق مازندران افزوده شده از همکاری صنایع و مردم مازندران در بحث مدیریت مصرف تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار داشت : اجرای برنامه‌های مدیریت اضطراری بار، طرح های پاسخگویی بار و، همکاری بی دریغ مشترکین در ساعات اوج مصرف و نیز تغییر ساعت کار اداری ادارات در مازندران در تابستان نقش بسزایی در ارایه خدمات و تامین برق مطمئن و پایدار به مشترکین برق مازندران داشته است.

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: برق مازندران توزیع برق پیک بار مازندران برق مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۳۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش‌از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در کشور توزیع شد

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد واحدیان ابوترابی رئیس اداره کل سوخت‌گیری هواپیمایی کشور، گفت: در نخستین ماه سال جاری، ۱۲۰ میلیون و ۷۸ هزار و ۷۶۷ لیتر سوخت هوایی به تعداد ۱۷ هزار و ۲۵۱ پرواز در ۵۷ مرکز سوخت‌گیری کشور توزیع شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۹/۴ درصد رشد مشاهده می‌شود.

وی سفرهای نوروزی و بالا رفتن حجم مسافرت‌های هوایی در کشور را دلیل افزایش مصرف عنوان کرد و افزود: میزان مصرف سوخت هوایی در فروردین ماه سال جاری نسبت به اسفند ماه سال گذشته ۸/۹ درصد رشد داشته است. در ماه یاد شده روزانه به حدود ۵۸۰ فروند هواپیما در ۵۷ مرکز سوخت‌گیری کشور سوخت‌رسانی شده است.

کد خبر 6097499 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • بیش‌از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در کشور توزیع شد
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • چند درصد ایرانی‌ها آسم دارند؟ بالاترین میزان ابتلا در این سن
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می گیرد
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • بالاترین میانگین مخاطب از آن کدام فیلم است؟/ یک غیر کمدی پرفروش
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • دو عامل چاقی که دور از ذهن هستند