Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جوکار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  افزود: امسال تاکنون ۲ هزار و ۵۷ خدمت الکترونیکی توسط اداره پست شهرستان گتوند انجام شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت ۳۰ هزار و ۶۷۰ مرسوله پستی از سراسر کشور به شهرستان گتوند ارسال شد ادامه داد: در این مدت ۱۴ هزار و ۴۸۲ پاکت، و ۱۶ هزار و ۱۸۸ بسته پستی به شهرستان گتوند وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوکار گفت: با توجه به تعامل و تفاهم اداره پست با کلیه ادارات، برخی از خدمات آنها را به منظور کاهش تردد و هزینه انجام می شود؛ از ابتدای امسال تاکنون بیش از یکهزار و ۸۳۹ فقره خدمت نیابتی برای سهولت شهروندان در امور اداری انجام شد.

گرایش شهروندان گتوند به خرید آنلاین و خدمات اینترنتی در دوره شیوع کرونا

رییس اداره پست شهرستان‌گتوند به استقبال شهروندان از خرید آنلاین و خدمات اینترنتی اشاره کرد و افزود: پس از شیوع کرونا، سبک زندگی مردم و گرایش آنها به سمت خرید آنلاین و ایجاد فروشگاه های اینترنتی تغییر کرد و منجر به افزایش ترافیک مرسولات خرید اینترنتی در شهرستان گتوند شد.

وی گفت: انتظار است کسبه و صنوف مختلف گتوند با راه اندازی فروشگاه های مجازی درصفحات اجتماعی  باعث فروش محصولات خود در سراسر کشور باشند و در این زمینه پست نهایت همکاری را می کند.

وی ادامه داد:بانوان و روستاییان نیز می توانند با معرفی صنایع دستی و محصولات تولیدی خود و استفاده از ظرفیت فضای مجازی، اقدام به فروش محصولات خود کرده و از طریق شبکه گسترده پستی محصولات خود را به سراسر کشور ارسال کنند.

به گزارش ایرنا،۱۷ مهر روز جهانی پست نامگذاری شده است.

برچسب‌ها گتوند شرکت ملی پست ایران مرسولات خوزستان پروندهٔ خبری کرونا و کسب‌وکارها: از دورکاری تا رونق آنلاین‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گتوند شرکت ملی پست ایران مرسولات گتوند شرکت ملی پست ایران مرسولات خوزستان شهرستان گتوند سراسر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۳۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛دکتر ابوطالب شفقت استاندار جدید لرستان، از دستگاه‌های دولتی و اشخاص حقیقی و حقوقی خواست از چاپ بنر تبریک و ارسال گل به مناسبت این انتصاب خودداری کنند.

ایمان خسروی سرپرست اداره کل حوزه استانداری لرستان گفت:بنا به توصیه استاندار،مدیران و همکاران بخش‌های دولتی و غیردولتی از ارسال هرگونه پیام تبریک، تاج گل و سایر اقدامات مشابه از جمله درج آگهی تبریک به هر شکل در رسانه‌ها و غیر آن  خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد
  • دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب
  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • رقابت بیش از ۴۰۰ داوطلب آزمون سراسری در بوانات