Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@18:27:50 GMT

کاپیتان سرخپوشان چه کسی است ؟

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۳۸۰۴

کاپیتان سرخپوشان چه کسی است ؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دو تیم چندی قبل در استادیوم انقلاب کرج هم با هم مسابقه دادند که تیم نساجی با گل کریم اسلامی یک بر صفر پیروز شد. در بازی دیروز ابتدا تیم ذوب آهن با ضربه آرمان قاسمی از روی نقطه پنالتی به گل رسید اما در نیمه دوم سجاد قلی بیگی دروازه ذوب آهن را باز کرد تا در نهایت بازی دو تیم این بار با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی نساجی – پدیده که پیش از این بازی برگزار شد مسعود شجاعی به عنوان کاپیتان وارد میدان شد و ماجرا از این قرار بود که مسعود شجاعی با اصرار حامد شیری بازوبند کاپیتانی نساجی را بر بازو بست اما در بازی با ذوب آهن بازوبند کاپیتانی به حامد شیری برگشت و حتما این بار مسعود شجاعی قبول نکرد بازوبند کاپیتانی نساجی را بر بازو ببندد.

نساجی در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از شروع بازی های لیگ برتر روز ۲۱ مهر در تهران با سپاهان بازی خواهد کرد و در ادامه برای میزبانی از فجر سپاسی در هفته نخست لیگ برتر راهی ساری خواهد شد. قرار به برگزاری دیدارهای خانگی نساجی در استادیوم شهدای ساری است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نساجی حامد شیری لیگ برتر حامد شیری لیگ برتر نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۳۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعی: از روی شکم سیری بازی کردیم!

به گزارش ورزش سه، مسعود شجاعی پس از پیروزی هوادار مقابل مس سونگون و صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: همانطور که قبل از بازی گفتم فکر می‌کردیم بازی سختی باشد و واقعا همینطور بود. از زمانی که آقای کلانتری هدایت تیم مس سونگون را بر عهده گرفته‌اند، این تیم واقعا تغییر کرده و برای فوتبال بازی کردن برنامه دارند. ایشان قبلا هم در لیگ برتر جزو مربیان خوب بودند و فکر می‌کردیم که همینطور باشد. ما هم برنامه‌ریزی خاص خودمان را داشتیم و انتظار چنین اتفاقاتی را داشتیم، اما احساس می‌کنم بچه‌هایمان در دقایقی از روی شکم سیری بازی کردند وگرنه اختلاف بازی از نظر گل زده باید بیشتر از این می‌شد.

او در خصوص حضور بازیکنان جوان در ترکیب تیمش توضیح داد: ما قصد این را داریم اما بازی دادن به جوان‌ها هم زمان خاص خودش را می‌طلبد و فلسفه خاص خودش را دارد. همانطور که ما دوست داریم در بازی بیلدآپ از عقب را انجام بدهیم، باید جوان‌ها را هم آرام آرام تزریق کنیم و نمی‌توانیم از اول این کار را انجام بدهیم. امروز از ۲۰ نفر لاین آپ ما، ۱۰ نفر از بچه‌های زیر ۲۳ و زیر ۲۱ و حتی زیر ۱۹ سال بودند و این برای ما به عنوان مربی باعث خوشبختی است و فکر می‌کنم باشگاه هم راضی باشد.

سرمربی هوادار در پایان گفت: خدا را شکر بچه‌هایی که وارد زمین شدند، جواب دادند. از این ۱۰ نفر، ۶ نفر وارد زمین شدند و بازی کردند و انتظارات ما را برآورده کردند، اما باز هم می‌گویم باید بهتر از این باشند. ما سعی می‌کنیم در هفته‌های آینده روی این مسئله کار کنیم که زود از این بازی ارضا نشوند و بتوانند دقایق بیشتری را بازی کنند و برای تیم مثمرثمرتر باشند.

دیگر خبرها

  • شجاعی: از روی شکم سیری بازی کردیم!
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید
  • ترکیب تیم مسعود شجاعی با یک بازیکن ناشناخته
  • سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس