Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار انتظامی ایرنا، سردار حسین اشتری روزیکشنبه در حاشیه رونمایی ازپروژه های هوشمند ناجا در جمع خبرنگاران افزود: زندگی مردم با فضای مجازی و تکنولوژی روز گره خورده است، بر این اساس باید پلیس به‌روز و کارآمد باشد و با پیشرفت در این حوزه خدمت ارایه کند.

وی گفت: با توجه به گستردگی مأموریت‌های پلیس و تأکیدات فرمانده کل قوا در بحث هوشمندسازی پلیس، گام‌های خوبی در این راستا طی سال‌های گذشته برداشته شده و امروز نیز شاهد به کارگیری بخشی از سامانه‌ها برای این هدف بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار اشتری اضافه کرد: با توجه به اینکه زندگی مردم با فضای مجازی و تکنولوژی روز گره خورده، باید پلیس نیز در این رابطه بتواند به روز و کارآمد باشد و با پیشرفت در این حوزه ارائه خدمت کند.

وی تصریح کرد: البته تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم اما گام‌های موثری برداشته شده و حرکت شتابان، خوب و روبه رشد نیروی انتظامی ما را امیدوار می‌کند که بتوانیم این مسیر را به خوبی و خدمتگزاری را با کیفیت بالاتر و دقت بیشتر تسریع کنیم.

به گزارش ایرنا، مراسم افتتاح طرح‌های هوشمندسازی پلیس و اپلیکیشن پلیس با حضور عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری  اطلاعات و همزمان با هفته نیروی انتظامی برگزار شد.

 هفته نیروی انتظامی از ۱۷ مهرماه با شعار پلیس مقتدر، قانونمدار و امین مردم آغاز و ۲۳ مهر ماه با شعار پلیس، ولایتمداری، حفظ ارزش‌ها و جامعه ایمانی به پایان می‌رسد.
براساس روزشمار هفته نیروی انتظامی، ۱۸ مهر ماه با عنوان پلیس هوشمند، مشارکت عمومی، انضباط اجتماعی و ۱۹ مهر ماه با عنوان پلیس خدمتگذار، سرباز فداکار و امنیت پایدار نامگذاری شده است.

 ۲۰ مهر ماه نیز با عنوان پلیس، امنیت اقتصادی، پشتیبانی تولید و مانع زدایی و ۲۱ مهر ماه نیز با عنوان پلیس، پیشگیری اجتماعی، آموزش همگانی و امنیت اجتماعی نامگذاری شده است.

روزهای ۲۲ و ۲۳ مهرماه نیز به ترتیب با عنوان پلیس، تلاش جهادی، ایثار و شهادت و پلیس، ولایت مداری، حفظ ارزش ها و جامعه ایمانی نامگذاری شده است.

برچسب‌ها حسین اشتری هوشمند سازی پلیس فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسین اشتری هوشمند سازی پلیس فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران حسین اشتری هوشمند سازی پلیس فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیروی انتظامی عنوان پلیس مهر ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۳۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در گفت‌وگویی تصویری اظهار کرد: ما به نمایندگی از ملت ایران عملیات وعده صادق را دنبال کردیم و خداوند به ما توفیق داد.

وی افزود: البته اگر هر کسی از مردم بسیار خوب و بی‌نظیر ما که در دنیا مثال زدنی هستند، این مسئولیت را داشتند و این وظیفه به آن‌ها محول می‌شد حتماً همین کار را انجام می‌دادند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران تصریح کرد: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود. از جنایت صهیونیست‌ها در حمله به کنسولگری ایران در دمشق تقریباً ۱۳ روز طول کشید تا عملیات وعده صادق اجرا شد، ما هر روز مطالبه مردم را شاهد بودیم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در دیواندره
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال