Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری عراقی نینا، قاسم الاعرجی، مشاور امنیت ملی عراق، به مردم این کشور در مورد عدم وقوع هرج و مرج و ناآرامی همزمان با اعلام نتایج شمارش آرا در رأی گیری همگانی اطمینان داد.

الاعرجی گفت: انتخابات امروز به واسطه اقدامات عملی بسیار با انتخابات پیشین تفاوت دارد، به طوری که وضعیت امنیتی بسیار خوب است و این امر ما را به اعمال اقدامات امنیتی ملایم تری که رسیدن به مراکز رأی گیری را برای رأی دهندگان آسان می سازد فرا می خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اعتماد مردم به اقدامات کمیسیون انتخابات و شفافیت در اعلام نتایج رأی گیری افزود: دست یابی ناظران نهادهای سیاسی به نتایج رأی گیری ویژه به مردم اطمینان زیادی داد و موجب گسترش اعتماد در میان آنها شد.

مشاور امنیت ملی عراق تصریح کرد که کمیته عالی امنیت انتخابات سلسله اقدامات و طرحهای امنیتی را تنظیم کرده است که هم اکنون بسیار خوب در حال اجرا است و همانطور که برنامه ریزی شده پیش می رود.

وی خاطر نشان کرد که حضور ناظران بین المللی و سازمان های داخلی باور به شفافیت در فرآیند انتخابات را تقویت می کند.

الاعرجی در خصوص سوءاستفاده از بیت المال و بودجه دولتی برای اثرگذاری بر افکار رأی دهندگان تأکید کرد که ملت عراق ایمان و اطمینانی دارند که در برابر پول هیچ حزبی تسلیم نمیشود، به جز برخی افراد ضعیف النفس که در ازای دریافت پول رأی نمی دهند که آن هم بر روند کلی رأی گیری هرگز تأثیر نخواهد گذاشت.

وی در پایان تصریح کرد که حزب یا فرد سیاستمداری که کی خواهد با بیت المال رأی کسب کند به نفع کشورش کار نمی کند.

کد خبر 5324174

منبع: مهر

کلیدواژه: قاسم الاعرجی عراق انتخابات عراق ایالات متحده امریکا عراق افغانستان روسیه رژیم صهیونیستی فلسطین انتخابات عراق اتحادیه اروپا سوریه ایران تایوان لبنان طالبان ترکیه رأی گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۳۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج دیروز و دیشب فوتبال باشگاهی اروپا

نتایج دیروز و دیشب فوتبال باشگاهی اروپا

دیگر خبرها

  • فناوری‌هایی که استاندارد امنیتی ضعیف دارند ممنوع می‌شوند
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • نتایج دیروز و دیشب فوتبال باشگاهی اروپا
  • اعلام آمادگی قالیباف ، متکی ، ذوالنوری ، آقاتهرانی ، رسایی و حاجی‌بابایی برای ریاست مجلس
  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند
  • چه کسی بر صندلی ریاست مجلس دوازدهم تکیه می‌زند؟