Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی فردا با حضور رییس جمهور در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، این مراسم فردا دوشنبه ۱۹ مهر ماه با حضور رئیسی، رئیس جمهور در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا این برنامه به صورت مجازی در دانشگاه تهران برگزار شد، اما امسال رئیس جمهور به صورت حضوری در دانشگاه حضور پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: رئیس‌جمهور به دانشگاه تهران می‌رود

در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و آموزش پزشکی تعداد محدودی از مسئولان دو حوزه وزارت علوم و وزارت بهداشت، اساتید و دانشجویان دو دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران حاضر خواهند بود.

بر اساس تاکید وزارت بهداشت، این برنامه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور تعداد محدودی از افراد برگزار می‌شود و روسای دو دانشگاه تهران وعلوم پزشکی تهران وزیر علوم و بهداشت، از جمله سخنرانان این مراسم خواهند بود.

در مراسم امسال یک استاد به نمایندگی از اساتید دانشگاه‌ها و یک دانشجو نیز به نمایندگی از دانشجویان کشور درحضور رئیس جمهور سخنرانی خواهند کرد که پس از آن در پایان مراسم رئیس جمهور به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

همچنین در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و آموزش پزشکی، حدود ۲۶ نفر از کنکوری‌های برتر در وزارتخانه علوم و بهداشت و همچنین برترین‌های شاهد وایثارگر با حضور رئیس جمهور موردتقدیر قرارخواهند گرفت.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان دانشگاه دانشگاه تهران آغاز سال تحصیلی آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها دانشگاه تهران برگزار می شود دانشگاه ها رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۴۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار کنگره همکاری‌های دولت ،دانشگاه و صنعت در قم

افتتاحیه بیست و ششمین کنگره سراسری همکاری‌های دولت، دانشگاه و صنعت برای توسعه ملی در دانشگاه شهاب دانش قم برگزار شد.

کنگره همکاری‌های دولت، دانشگاه و صنعت با حضور مدیران دانشگاه‌ها، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های مختلف قم و نمایندگان صنایع استان به مدت ۳ روز در دانشگاه شهاب دانش قم برگزار می‌شود.

محور‌های این کنگره ارائه راهکار‌های مناسب برای جهش تولید با مشارکت مردم ،صنعت و دانشگاه، ایجاد بستری مناسب جهت جذب نیروی انسانی کارآمد برای صنایع و شرکت‌ها، تدوین سیاست‌ها و راهکار‌های کارآفرینی و تجاری‌سازی دانش، نقش ارتباط صنعت و دانشگاه در تحقق پشتیبانی و مانع زدایی از تولید نقش نهاد‌های  پشتیبان، ارتباط موثر دانشگاه و صنعت به منظور تسهیل اشتغال دانش آموختگان و بررسی روش‌های برندینگ و تبلیغات در صنایع استان قم است.

روز دوم این کنگره میزگرد‌هایی با حضور دانشجویان و نمایندگان صنایع و نمایشگاه دستاورد‌های دانشجویان برگزار می‌شود.

در روز اول این کنگره بیش از ۵۵۰ دانشجو  در رشته‌ها و دانشگاه‌های مختلف حضور داشتند.

این کنگره یازدهم تا سیزدهم اردیبهشت ماه در استان قم و دانشگاه شهاب دانش برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور رئیس جمهور
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور
  • آغاز به کار کنگره همکاری‌های دولت ،دانشگاه و صنعت در قم
  • اخذ موافقت ایجاد دو دانشگاه فرهنگیان در خراسان جنوبی
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • آغاز پانزدهمین همایش بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد