Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حمید رئیس زاده مدیر شبکه دامپزشکی شهرستان شهرضا گفت: در اردوی جهادی مدافعان سلامت دامپزشکی ۱۵۰ رأس دام سنگین، ۲۰۰ رأس دام سبک و ۲ هزار قطعه طیور روستا علیه تب مالت واکسینه شدند.

وی افزود:از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۵ هزار رأس دام سبک و سنگین علیه بیماری تب مالت و ۱۱۴ هزار رأس دام سبک علیه بیماری طاعون واکسینه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه دامپزشکی شهرستان شهرضا گفت: تاکنون ۸۰ درصد از طیور و دام‌های شهرستان واکسینه شدند و پیش بینی می‌شود تا پایان آبان این رقم به ۱۰۰ درصد برسد.

در شهرستان شهرضا ۱۵۶ واحد دامداری با ۱۶۰ هزار رأس دام سبک و ۲۵ هزار رأس دام سنگین وجود دارد و ماهانه در مرغداری‌ها ۷۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اردوی جهادی دام و طیور هزار رأس دام رأس دام سبک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۴۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی

 گروه جهادی تالیان نور که مجموعه‌ای از دانشجویان عضو بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور هستند؛ در طول سال با شناسایی مناطق محروم به عنوان محدوده هدف و ارائه خدمات فرهنگی، پزشکی و بازسازی منازل آماده خدمت رسانی به مردم این مناطق هستند.

این گروه جهادی در اقدامی خدا پسندانه و جهادی منازل مردم مناطق محروم روستای دولت‌آباد آقا واقع در شهر قنوات را بازسازی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۱۳۰۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری در استان واکسینه شدند
  • واکسیناسیون بیش از ۴۰۰۰ رأس دام علیه بیماری آبله گوسفندی در بدره
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • نواخته شدن زنگ سلامت در شهرضا
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی