Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@16:47:38 GMT

نهمین ماراتون برنامه نویسی موبایل برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۴۲۱۵

نهمین ماراتون برنامه نویسی موبایل برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، نهمین ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه کشور به عنوان بزرگترین و معتبرترین رویداد در حوزه برنامه نویسی موبایل توسط گروه ICT دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ۲۰ تا ۲۲ آبان ماه ۱۴۰۰ به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

این مسابقات با حضور گسترده برنامه نویسان حرفه ای از کل کشور و همکاری مجموعه‌های خصوصی و دولتی از سال ۱۳۹۰ تاکنون طی ۸ دوره در سطح کشور برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف این رویداد شناسایی ایده‌های بکر و خلاقانه و همچنین شناسایی برنامه نویسان مستعد و برجسته کشور و ورود این افراد به بازار کار است.

در ماراتون برنامه نویسی موبایل، تیم‌های برنامه نویس دو روز فرصت دارند تا نسخه اولیه یک برنامه تلفن همراه در حوزه‌های مشخص شده توسط کمیته ارتباط با صنعت مسابقه را به تیم داوری تحویل دهند.

ثبت نام در این مسابقات هم اکنون آغاز شده و تا ۱۵ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

تیم‌های برتر مسابقات علاوه بر دریافت جوایز نقدی و غیر نقدی شانس بسیار بالایی برای استخدام در شرکت‌های معتبر حوزه ICT را خواهند داشت.

اطلاع از نحوه ثبت نام در مسابقات و کسب اطلاعات بیشتر در این لینک در دسترس است.

کد خبر 5323895 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه شریف مسابقه برنامه نویسی تلفن همراه حاکمیت سایبری فیس بوک شرکت دانش بنیان سند صیانت از کودکان در فضای مجازی قانون فناوری فضایی پارک فناوری پردیس اینستاگرام عیسی زارع پور تولید دانش بنیان گوگل نوآوری دیتا سنتر اتحادیه اروپا برنامه نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۴۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور

مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور با حضور ورزشکاران سراسر کشور به همت هیات تنیس روی میز تنکابن در سالن ورزشی شهید شیرود بزرگی برگزار شد و در پایان با قهرمانی بابک نوروزی از مازندران به پایان رسید.

بیگلری از آذربایجان شرقی نایب قهرمان شد و کاظم جنگی و عباد غفارنیا نیز مشترکا مقام سوم را از آن خود کردند.

این مسابقات به مناسبت چهل و سومین سالگرد شهادت امیر سرلشکر خلبان، شهید علی اکبر شیرودی و کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران برگزار شد.

آئین اهدای جوایز و احکام نفرات برتر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • برنامه‌نویسی، زندگی را هدایت می‌کند | گفت‌وگوی همشهری با مخترع زبان برنامه‌نویسی روبی
  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس
  • سپاه زنجان ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌کند
  • آموزش تغییر ریجن پابجی موبایل به امارات
  • آغاز رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله نخست کنکور