Web Analytics Made Easy - Statcounter

2 بازیکن استقلال مشکلی برای حضور مقابل هوادار ندارند

زبیر نیک نفس و جعفر سلمانی از فردا در تمرین استقلال شرکت می کنند.

به گزارش طرفداری، استقلالی ها در شرایطی روز گذشته در بازی دوستانه برابر پیکان به مساوی 2 بر 2 رسیدند که در این بازی جعفر سلمانی و زبیر نیک نفس به دلیل مصدومیت حضور نداشتند.

با این حال پیگیری خبرنگار طرفداری نشان می دهد مصدومیت این 2 بازیکن چندان جدی نیست و آنها از فردا و بعد از تعطیلی یک روزه تمرین استقلال کار خود را با این تیم از سر خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیک نفس و سلمانی می توانند در بازی با هوادار در هفته اول لیگ برتر این تیم را همراهی کنند و مشکلی برای حضور در این بازی نخواهند داشت.

 

بیشتر بخوانید:

غیبت زبیر نیک نفس و جعفر سلمانی برابر پیکان به دلیل مصدومیت

 

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری! / اینجا انسانیت فریاد می زند! برترین های قرن با علیرضا فیروزی: منافی اگر مصدوم نمی شد بهترین تاریخ بود! کری خوانی بازیکنان کره جنوبی بعد از ورود به ایران که مازندران شهر ما یاد باد؛ این قهرمانی ها حلال تان باشد تعظیم رکوردها مقابل کریستیانو رونالدو؛ گلزنی مقابل 46 تیم ملی مختلف هانسی فلیک: گل خوردن همیشه من را آزار می دهد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: زبیر نیک نفس جعفر سلمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۴۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه پیشنهاد سرمربی را پذیرفت/ تمرین استقلال با حضور هواداران

به گزارش خبرگزاری مهر، به پیشنهاد جواد نکونام سرمربی استقلال و موافقت باشگاه، تمرین فردا با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

آبی پوشان از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه در کمپ زنده یاد ناصر حجازی تمرین خود را آغاز می‌کنند و هواداران با حضور در کمپ می‌توانند از تیم محبوب خود حمایت کنند.

استقلال روز دوشنبه هفته آینده در هفته بیست و ششم در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آهن می‌رود.

کد خبر 6095333

دیگر خبرها

  • باشگاه پیشنهاد سرمربی را پذیرفت/ تمرین استقلال با حضور هواداران
  • تمرین استقلال با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • تمرین جمعه استقلال با حضور تماشاگران
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور با دو تغییر مهم
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!