Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@12:43:41 GMT

وام مسکن روستایی ۲۰۰ میلیون تومان می‌ شود

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۴۳۲۴

وام مسکن روستایی ۲۰۰ میلیون تومان می‌ شود

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، اکبر نیکزاد در مراسم امضای تفاهمنامه با صندوق کارآفرینی امید اظهار کرد: از سال ۸۴ تا امروز بنیاد مسکن سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستایی را نوسازی کرده است.

وی با بیان اینکه سال ۸۴ فقط ۷ درصد واحدهای مسکن روستایی در برابر زلزله مقاوم بود، افزود: امروز بیش از ۵۰ درصد واحدهای مسکونی در روستاهای کشور مقاوم‌سازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده سال ۱۴۱۰ جشن مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی را برگزار خواهیم کرد یادآور شد: بر اساس برنامه ساخت سالانه یک میلیون مسکن در کشور بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستایی و ۲۰۰ هزار واحد مسکن شهری را خواهد ساخت.

نیکزاد با تاکید بر اینکه ساخت و سازهای مسکن با محوریت مردم انجام خواهد شد، در پاسخ به پرسش تسنیم مبنی بر اینکه قرار است وام مسکن روستایی چه میزان باشد، تصریح کرد: به دولت پیشنهاد داده‌ایم که وام مسکن روستایی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یابد. 

وی افزود: این پیشنهاد در جلسه آتی شورای عالی مسکن مطرح می‌شود که با توجه به علاقه رییس جمهور به روستائیان با آن موافقت خواهد شد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیان کرد: سود وام ۲۰۰ میلیون تومانی ۵ درصد و دوره بازپرداخت آن ۲۰ ساله است.

نیکزاد تاکید کرد: با افزایش سقف وام مسکن به ۲۰۰ میلیون تومان شاهد تسریع در روند نوسازی و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی در روستاها خواهیم بود.

پربیننده ترین زمان ثبت نام مسکن دولتی اعلام شد تورم اجاره مسکن رکورد شکست / افزایش ۲۷.۶درصدی اجاره مسکن در تابستان امسال تخفیف ۳۰درصدی فروشندگان به خریداران مسکن! دو مسیر جایگزین راه باکو می شود ورود شرکت‌های بین‌المللی برای ساخت انبوه مسکن

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وام مسکن روستایی مسکن روستایی بنیاد مسکن ۲۰۰ میلیون وام مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۴۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران

به گزارش قدس خراسان، محسن مه آبادی شقا اظهار کرد: زمین واحدهای ذکر شده در قالب اجاره ۹۹ ساله از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به متقاضیان واگذار شد و تسهیلات ذکر شده نیز ۲ میلیارد ریال بود که در ماه‌های پایانی سال به سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افزایش یافت و برخی متقاضیان این مبلغ را دریافت کرده‌اند.

فرماندار چناران گفت: تعدادی از واحدهای مسکونی روستایی ذکر شده اکنون تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است و بقیه در مراحل مختلف ساخت و ساز از جمله در مراحل پایانی تولید هستند.

وی گفت: پارسال سهمیه ساخت مسکن روستایی شهرستان چناران ۳۷۶ دستگاه تعیین شد که پرداخت تسهیلات میزان هدفگذاری بیشتر بوده است.

مه آبادی افزود: امسال سهمیه ساخت مسکن روستایی چناران با اعطای تسهیلات سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی، ۴۴۰ واحد مسکونی تعیین شده است و دیروز در نشستی با دهیاران و بخشداران شهرستان چناران برای تحقق این هدف، ارتقای طرح تحول روستایی و افزایش مشارکت و جهش تولید در شهرستان برنامه ریزی و هم اندیشی شد.

فرماندار چناران اضافه کرد: با توجه به این که میزان مقاوم سازی منازل روستایی چناران از میانگین استانی و کشوری پایین تر است، موضوع ساخت و ارتقای ایمنی منازل روستایی در گفت وگو با دهیاران و مدیر بنیاد مسکن شهرستان مورد تاکید قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ۲۳ هکتار زمین به شهر ملک‌آباد الحاق شده است
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران