Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  بر اثر واژگونی یک دستگاه موتور سیکلت در کنار گذر شهر اراک راکب آن که جوانی ۳۰ ساله بود در دم جان باخت.

سرهنگ محمد پور شمس رئیس پلیس راه استان مرکزی در بیان جزئیات این حادثه رانندگی گفت: ساعت ۰۶:۲۰ دقیقه صبح روز گذشته که بر اثر واژگونی یک دستگاه موتور سیکلت در کنار گذر اراک، راکب موتور سیکلت در دم جان سپرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ شمس افزود: صحنه این حادثه رانندگی از سوی کارشناس پلیس راه بازدید شد و در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حادثه رانندگی کلانشهر اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۴۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علیرضا حدادی در در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل توسط راننده یک دستگاه خودروی پرادو ناشناس در شهرستان رشت در بامداد مورخه ۱۱ اردیبهشت ماه سال جاری، دستگیری قاتل در دستور کار کارآگاهان آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با حضور کارآگاهان آگاهی در محل مشخص شد راننده یک دستگاه خودروی پرادو با زیر گرفتن راننده ۲۲ ساله خودروی پراید از محل متواری شده است، افزود: با تحقیقات همه جانبه راننده ۴۱ ساله پرادو در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در رشت دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه قاتل در اعترافات خود انگیزه خود از قتل را نزاع و درگیری خیابانی اعلام کرد، گفت: متهم با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی از آمادگی پلیس برای برخورد با هرگونه ناامنی در استان خبر داد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


کد خبر 6095142

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ۲۰۶
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی 
  • ️جریمه میلیاردی برای نگهداری موتور سیکلت‌های قاچاق در قزوین
  • فرار نافرجام قاتلان فراری در خراسان جنوبی
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله بیرجندی
  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • داداش کلاه یادت نره