Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید صدری از آخرین وضعیت پرسپولیس می گوید

مجید صدری از تمدید قرارداد با یحیی گل محمدی به عنوان یک اتفاق تاریخی یاد کرد.

به گزارش طرفداری، مجید صدری در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، با اعلام خرسندی از تمدیدقرارداد با یحیی گل‌محمدی اظهار داشت:

قطعی شدن ادامه همکاری با آقا یحیی را باید یک اتفاق تاریخی قلمداد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شک ندارم که هواداران پرسپولیس از این موضوع خوشحال هستند. پیام‌های بسیاری از سوی هواداران دریافت کردم که آنها هم نسبت به ادامه فعالیت گل‌‎محمدی در پرسپولیس ابراز خوشنودی کردند.  

وی افزود:

گل‌محمدی از میانه‌های فصل نوزدهم به پرسپولیس آمد و با اینکه در آن زمان، باشگاه با چالش‌های فراوانی دست و پنجه نرم می‌کرد اما توانست قهرمانی مهمی را کسب کند. در آن سال، پرسپولیس با اختلاف امتیاز قابل توجهی به قهرمانی رسید. چند ماه بعد از آن، آقایحیی توانست تیمش را به فینال لیگ قهرمانان آسیا برساند و در فصل بیست‌ویکم که ما هم در کنار باشگاه بودیم، قهرمانی دیگری حاصل شد. این کارنامه متعلق به بهترین مربی ایران است که ارزش تمدیدقرارداد برای سال‌های آینده را دارد. 

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد:

برنامه‌ریزی من به شکلی است تا بتوانم رضایت هواداران را جلب کنم. البته این روزها کارهای زیادی داریم و مسائل و مشکلاتی هم در میان است اما من معتقدم باید در کنار تمام این فشارها، کاری کنیم تا پرسپولیس با قدرت بیشتری نسبت به گذشته، راهش را ادامه دهد. تمدیدقرارداد با گل‌محمدی، یکی از راه‌هایی بود که برای روحیه دادن به تیم، به ذهنم رسید و آن را با برنامه‌ریزی دقیق، عملی کردم. می‌دانم که این اتفاق، خواسته هواداران هم بود. 

او در خصوص سوالات متعددی که بابت این تمدیدقرارداد در ذهن مردم شکل گرفته، اضافه کرد:

ما به صورت شفاف عمل کردیم. فصل قبل که جعفر سمیعی با گل‌محمدی تمدیدقرارداد کرد، برای دو فصل او را در کنار خود داشتیم. به معنای دیگر، قرارداد گل‌محمدی در فصل بیستم که پشت سر گذاشتیم و فصل بیست و یکم که پیش‌رو داریم، توسط سمیعی امضا شده بود و من هم دو فصل دیگر به این قرارداد اضافه کردم. یعنی در سه فصل آینده، گل‌محمدی با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و با افتخار، در خدمت ایشان هستیم. همه چیز کاملا شفاف است و نگذاشتیم موضوعی در ذهن هواداران باقی بماند. 

صدری گفت:

امور باشگاه را پیش می‌بریم و در تلاش هستیم تا مشکلات حل شود. ما در بخش حقوقی باشگاه تغییراتی داشتیم. از دکتر حسین‌پور شرفشاد تقدیر و تجلیل کردم زیرا ایشان به خاطر مشغله‌های حرفه‌ای  که داشت، نمی‌توانست برای مدت طولانی کنارمان باشد. به جای ایشان، دکتر یعقوبی‌نژاد در کنار باشگاه است و از تجربیات و دانش وی در انجام امور مربوط به مسائل حقوقی استفاده خواهیم کرد. این تغییرات باید باشگاه را به سمت موفقیت و آرامش بیشتری پیش ببرد. همچنین دیداری با منوچهر شفقتیان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس داشتم و پای درددلش نشستم. ایشان شرایط سختی دارد و تلاشم این است که بتوانم در حد بضاعتی که داریم، مشکلاتش را کاهش دهیم. 

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان تصریح کرد:

امور مربوط به سفر عربستان در حال انجام است. ما با توجه به تیم پرقدرت و باانگیزه‌ای که داریم، امیدواریم یک موفقیت تاریخی دیگر برای باشگاه پرسپولیس رقم بخورد. بازیکنان در بهترین فرم خود هستند و قطعا تمدیدقرارداد با گل‌محمدی، روحیه تیم را بالا می‌برد تا انشاالله بتوانیم کارهای بزرگی انجام دهیم و موفقیت‌های دیگری به هواداران هدیه کنیم. پشتیبانی کاملی از تیم صورت می‌گیرد تا بازیکنان و اعضای تیم با روحیه‌ای خوب به عربستان سفر کنند.

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری! / اینجا انسانیت فریاد می زند! برترین های قرن با علیرضا فیروزی: منافی اگر مصدوم نمی شد بهترین تاریخ بود! کری خوانی بازیکنان کره جنوبی بعد از ورود به ایران که مازندران شهر ما یاد باد؛ این قهرمانی ها حلال تان باشد تعظیم رکوردها مقابل کریستیانو رونالدو؛ گلزنی مقابل 46 تیم ملی مختلف هانسی فلیک: گل خوردن همیشه من را آزار می دهد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس مجید صدری گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۴۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی

به گزارش قدس آنلاین، هرچند هنوز مدیران تراکتورسازی تبریز موفق به کسب مجوز قطعی حضور یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر نشدند، اما به صورت چراغ خاموش تمامی سیاست‌گذاری‌های این تیم با پلن مورد نظر یحیی در حال انجام است تا به محض معرفی رسمی او فضا برای فعالیتش در این تیم مهیا باشد. یحیی  با برنامه دوساله مالک متمول تیم تبریزی و با هدف رساندن تراکتور به فینال لیگ قهرمانان یا همان نخبگان آسیا، با شروطی نظیر بستن تیم با اختیار تام و اختیارات دیگر ، با تراکتور به توافق نهایی می رسد. رقم مالی این توافق، هنوز افشا نشده است، اما گفته می‌شود کمتر از یک میلیون دلار نخواهد بود!

گفته می‌شود گل‌محمدی در حال حاضر تمامی اتفاقات ریز و درشت این باشگاه را زیر نظر دارد و با انتقال ایده‌های خود به حمیدمطهری به این سبک و سیاق تراکتورسازی را در هفته های پایانی همراهی می‌کند.اتفاقاً حمید مطهری در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا یحیی گل‌محمدی دستورات تمرینی را به او می‌دهد، گفته بود: امیدوارم اتفاقات خوبی رقم بخورد. به هر حال آنچه اهمیت دارد موفقیت تراکتور در بازی های پیش رو است. قطعاً در ادامه راه تغییراتی خواهیم داشت که به موقع متوجه آن‌ها خواهید شد.

اما یک سؤال مهم و حیاتی برای هواداران پرشمار تراکتورسازی در مقطع فعلی این است که آیا یحیی در صورت حضور در سمت سرمربیگری تراکتور با این بازیکنان ادامه خواهد داد یا اینکه دوباره ترکیب فنی بازیکنان نماینده تبریز دستخوش تغییر و تحولات اساسی قرار خواهد گرفت.

اخبار غیر رسمی حکایت از این دارد گل محمدی در طرح اولیه خود اعلام کرده در صورت قبول مربیگری تراکتور به تعدادی از بازیکنان دانه درشت این تیم نیاز ندارد و باید با این بازیکنان تسویه حساب شود.

گویا یحیی گل محمدی اعتقادی با حضور بازیکنان سابق پرسپولیس که روزی از آن‌ها در ترکیب تیمش استفاده می‌کرد، ندارد، به همین دلیل به احتمال فراوان اگر یحیی هدایت تراکتور را در دست گیرد، باید منتظر خداحافظی قریب الوقوع شجاع خلیل زاده، سیامک نعمتی، مهدی شیری و محمد نادری باشیم،همچنین گفته می‌شود گل‌محمدی اعتقادی به ادامه فعالیت گوستاوو هم ندارد که این ماجرا مطمئناً سر و صدای زیادی به پا خواهد کرد.

حالا باید دید انتشار این خبر با مقاومت هواداران همراه خواهد شد یا اینکه آن‌ها نیز از تصمیم گل‌محمدی استقبال خواهند کرد تا زمینه تغییر و تحولات گسترده در این باشگاه در آستانه بازی سرنوشت‌ساز این تیم برابر استقلال کلید بخورد.

نکته تأمل برانگیز دیگر اینکه برخی مدعی شدند ممکن است پس از این تصمیم بازیکنان تراکتور به دو دسته تقسیم شوند که این مسئله می‌تواند پیامدهای خطرناکی برای تراکتور به همراه داشته باشد، به ویژه اینکه این بازیکنان در میان برخی هواداران دارای وجهه خوبی هستند و این ماجرا می تواند یک جنجال بزرگ را به دنبال داشته باشد.

روی نیمکت هم البته یحیی دنبال حضور کریم باقری است. در این خصوص تلاش‌هایی انجام شده اما اگر به نتیجه نرسد یحیی قصد دارد با همان کادری که در شهرخودرو همکاری می کرد در تبریز هم حضور داشته باشد. بدین ترتیب علاوه بر سونامی در داخل زمین باید شاهد تغییرات گسترده روی نیمکت نماینده تبریز هم باشیم.

سینا حسینی

دیگر خبرها

  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار