Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@03:20:59 GMT

تصادفات منجر به فوت در اردبیل ۶ درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۴۴۸۷

تصادفات منجر به فوت در اردبیل ۶ درصد کاهش یافت

به گزارش ایرنا، سردار هوشنگ حسینی روز یکشنبه در همایش طلائیه‌داران ترافیک استان اردبیل افزود: با تلاش پلیس راهور و همکاری مردم تصادفات جرحی و فوتی در محورهای مواصلاتی استان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

وی اظهارکرد: با فرهنگ‌سازی و احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی می‌توان تصادفات جاده‌ای و درون‌شهری را کاهش داد و به حداقل رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به نقش آموزش و پرورش در حوزه ترافیک بیان کرد: انتظار داریم متولیان آموزش و پرورش استان و معلمان در ارتقای سطح فرهنگ رانندگی رانندگان نهایت همکاری را با پلیس داشته باشند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه هر خانواده حداقل دارای یک دانش‌آموز است، می‌توان با ارائه آموزش به دانش‌آموزان، از ظرفیت آنها در قالب همیار پلیس و راهوران محله استفاده کرد و تصادفات رانندگی را کاهش داد.

وی ادامه داد: البته پلیس نیز برای کاهش تصادفات و مدیریت ترافیک به زیرساخت‌های لازم نیاز داد که از جمله آن می‌توان به هوشمندسازی ترافیکی معابر اشاره کرد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به ضرورت ایجاد و راه‌اندازی اتاق مانیتورینگ راهنمایی و رانندگی در اردبیل و جایگزینی کنترل‌های جاده‌ای هوشمند با کنترل‌های سنتی گفت: با راه‌اندازی اتاق مانیتورینگ و دوربین‌های پلاک‌خوان رانندگان دیگر برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی منتظر مشاهده پلیس نخواهند بود و هر لحظه پلیس را شاهد بر رفتار رانندگی خود خواهند دانست.

سردار حسینی با تقدیر از مدیریت عالی استان افزود: مسئولان استان دستورات لازم برای راه‌اندازی اتاق مانیتورینگ در شهرستان‌های اردبیل، خلخال، مشگین‌شهر و گرمی را داده اند که امیدواریم این امر هرچه زودتر تحقق یابد.

وی اظهارکرد: با راه‌اندازی اتاق مانیتورنیگ، مجهز شدن معابر به سیستم‌های هوشمند و چهاربانده شدن راه‌های ارتباطی تصادفات رانندگی در استان به طور محسوسی کاهش خواهد یافت.

در این آئین با اهدای لوحی از تعدادی از فعالان حوزه ترافیک استان اردبیل تجلیل بعمل آمد.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی اردبیل استان اردبیل همیار پلیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی اردبیل استان اردبیل همیار پلیس فرماندهی نیروی انتظامی اردبیل استان اردبیل همیار پلیس استان اردبیل راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۴۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل بی‌رحمانه مادر توسط پسر پرخاشگر در شهرک دانشگاه

پسر جوانی که مادر خود را به قتل رسانده و جسد را به آتش کشیده بود، دستگیر شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ساعت 2 بامداد امروز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه، کشف جسد مرد جوانی در خانه‌ای در شهرک دانشگاه به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 154 وردآورد، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و قاضی محمدمهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و در پاگرد ورودی خانه جسد سوخته زن میانسالی را مشاهده کردند که براثر جسم نوک تیز به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که قاتل پسر مقتوله بوده و پس از ارتکاب جنایت خودش را در یکی از اتاق‌های خانه حبس کرده است.

بدین ترتیب ماموران کلانتری وارد اتاق شدند و متهم پرخاشگر که قصد داشت تا با یک محلول شبه‌اسید به پلیس حمله کند را در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، پسر جوان ابتدا مادرش را با ضربات متعدد به قتل رسانده و پس از ارتکاب جنایت با مواد اشتعال‌زا جسد را در پاگرد ورودی خانه به آتش کشیده و سپس داخل خانه رفته و چند کتاب را نیز آتش‌زده است؛ از سوی دیگر نیز مشخص شد قاتل احتمالاً دچار مشکلات روحی و روانی است.

قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در خزانه

به گزارش تسنیم، با دستور قاضی براعه، جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رصد وانت‌بارهای میوه‌فروش در سنندج
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد
  • قتل بی‌رحمانه مادر توسط پسر پرخاشگر در شهرک دانشگاه
  • تصادف منجر به فوت با گواهینامه جعلی قتل عمد محسوب می‌شود؟