Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار تعیین تکلیف میدان گازی مختار توسط وزارت نفت شد و گفت: این موضوع از مطالبات به حق مردم است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  یاسوج،سید علی احمد زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران بدون توقع به مشکلات جامعه می‌پردازند و سعی خواهد شد از نظریات و پیشنهادات شما به عنوان قشر فرهیخته جامعه در فعالیت‌ها استفاده کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ارتباط با اتمام پروژه احداث ساختمان خانه مطبوعات استان، عنوان کرد: در این مدت چند روزه از شروع کار بیشتر درگیر سفر ریاست جمهوری بوده‌ایم و باید نسبت به وضعیت بودجه‌ای و اعتباری برای حل مشکلات و پروژه‌ها اطلاعات بیشتری دریافت کنیم.

احمدزاده با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مهم دولت اشتغالزایی و تولید شغل بوده و در صدد استفاده حداکثری از استعدادهای درون استان هستیم، ابراز کرد: برای ایجاد اشتغال نیازمند اشتغال پایدار هستیم و برای تحقق این مهم نیازمند استفاده حداکثری و صحیح از منابع درون استانی هستیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: پتروشیمی مادر تخصصی گچساران می‌تواند خوراک 5پتروشیمی را فراهم کند و طبق وعده وزیر نفت پتروشیمی سوم در شهرستان گچساران راه‌اندازی خواهد شد.

احمدزاده بیان کرد: میدان گازی مختار در شهرستان بویراحمد به اطلاع ریاست جمهوری و وزیر نفت رسانده شد و در صورت راه‌اندازی این پروژه حجم زیادی از اشتغال در استان فراهم می‌شود.

وی افزود: برای جذب سرمایه‌گذار در استان نیازمند تسهیل در ایاب و ذهاب هستیم و برای این منظور باید تعداد پروازهای دو فرودگاه یاسوج و گچساران افزایش پیدا کند و راه‌اندازی فرودگاه دهدشت نیز مورد بررسی و مطالعه قرار بگیرد.

عالی‌ترین مقام دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفر ریاست جمهوری 217 پروژه مصوب شد و معتقد هستیم برای رسیدن به اشتغال و بهبود وضعیت معیشتی نیازمند راه‌ اندازی بنگاه‌های زود بازده اقتصادی هستیم.

آیت‌الله رئیسی: محدودیتی برای حضور استاندار بوشهر در جلسات هیئت دولت نیست/ دولت در پرداخت حق مردم از درآمدهای نفت، گاز و پتروشیمی جدی است + فیلموزیر نفت در بوشهر: پالایشگاه گاز فاز 14 پارس جنوبی تا پایان امسال وارد مدار تولید می‌شود + فیلمافزایش 732 درصدی صادرات نفتی ایران از بنادر غرب هرمزگان

احمدزاده به مشکلات موجود در پرداخت حقوق و مطالبات در شهرداری‌های استان پرداخت و افزود: شهرداری‌های استان متأسفانه در ایجاد محل درآمد پایدار برای گذران امور خود موفق نبوده‌اند که برای بهبود وضعیت مالی باید به این موضوع مهم توجه ویژه شود.

وی به استفاده حداکثری از ظرفیت های استان به ویژه در صنعت گردشگری و کشاورزی اشاره نمود و افزود: باید تمام تلاش برای دعوت از ظرفیت سرمایه‌گذاران در استان استفاده شود و از این افراد حمایت لازم صورت بگیرد و از اصحاب رسانه تقاضا داریم در ایجاد و ترویج فرهنگ حمایت از سرمایه‌گذار کوتاهی نکنند.

در ابتدای این نشست سید داوود موسوی مسئول خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بی‌مهری به اصحاب رسانه در استان خاطرنشان کرد: قریب به 148 رسانه در استان فعالیت دارند که می‌توان استان را از حیث فعالیت رسانه‌ها دارای جایگاه برتر در کشور دانست.

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد فاقد خانه مطبوعات است، گفت: در دولت گذشته کلنگ ساختمان مطبوعات استان به زمین زده شد و هم‌اکنون قریب به 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم که با عنایت شما این پروژه به اتمام برسد.

موسوی گریزی به مشکلات اصحاب رسانه در استان کهگیلویه و بویراحمد کرد و گفت: اغلب خبرنگاران استان فاقد شغل، مسکن و بیمه هستند و این موضوع به عنوان یکی از مطالبات اصلی این صنف مطرح می‌باشد و انتظار توجه ویژه از دولت سیزدهم می‌رود.

در ادامه نشست خبرنگاران حاضر در جلسه سئوالات و پیشنهادات خود را که از مهم‌ترین آنها می‌توان به تذکر درباره توجه به استخدام فله‌ای نیرو در ادارات، استفاده از نیروهای انقلابی و دلسوز در پست‌های کلیدی، توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و اقتصادی و .... اشاره کرد، مطرح نمودند.

انتهای پیام/542/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نفت ایران نفت ایران کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۴۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟

ظاهراً تعیین تکلیف طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به مجلس دوازدهم موکول شده است.

به گزارش ایلنا، سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان در چند سال گذشته و وعده‌های نمایندگان مجلس یازدهم، ظاهراً آن‌ها نتوانسته‌اند نظر مثبت اعضای هیات عالی نظارت مجمع تشخیص را جلب کنند و نشست‌هایی که برگزار شده موفق نبوده است.

در حال حاضر پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که با توجه به عدم رسیدن به توافق با شورای نگهبان و هیات عالی نظارت و به دلیل رای نیاوردن بعضی از نمایندگان پیگیر طرح، تلاش جهت به دست آوردن نظر مثبت هیأت نظارت و رفع ابهامات به مجلس دوازدهم موکول شده است.

به این ترتیب، فعلاً پیمانکاران در عرصه روابط کار کشور با قدرت ماندگارند و قراردادهای مناقصه جدید پیاپی برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • اولتیماتوم ۱۸ ماهه برای تعیین‌تکلیف شبکه فاضلاب بندرعباس
  • تعیین تکلیف پساب یزد
  • رئیس قوه قضائیه: پرونده‌های اموال تملیکی تعیین تکلیف شود
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: بیانیه‌ های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد میدان آرش ایجاد نخواهد کرد
  • کنعانی: صدور بیانیه تکراری هیچ حقی برای کویت ایجاد نمی‌کند
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش نخست