Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی از ساعت ۱۷ روز سه شنبه در مرحله سوم انتخابی جام جهانی قطر در ورزشگاه آزادی با هم دیدار می‌کنند.

فدراسیون فوتبال ایران از مدت‌ها پیش اعلام کرده بود که قصد دارد این بازی را با حضور ۷ تا ۱۰ هزار تماشاگر و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کند اما در نهایت این امر میسر نشد و بازی بدون حضور تماشاگر انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسن کامرانی فر سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال روز گذشته گفته بود که این فدراسیون در زمان مقرر و حتی زودتر نامه خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا برای حضور تماشاگران ارسال کرده بود و مشکلی از بابت فدراسیون وجود نداشته است.

فدراسیون فوتبال پیش از این هم اعلام کرده بود استفاده از کمک داور ویدئویی (VAR) هم در این مسابقه مقدور نیست و VAR به صورت آفلاین در بازی با کره جنوبی استفاده می شود. در واقع امکان بازبینی صحنه ها و تغییر رای داور در موارد مشکوک وجود ندارد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: انتخابی جام جهانی ایران کره جنوبی حضور تماشاگران فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۴۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و ذوب آهن در حالی برای بیست و سومین بار در رقابت‌های لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند که در 22 مصاف قبلی تنها یک بازی با تساوی بدون گل به پایان رسیده است.

دیداری که از هفته هشتم لیگ دوم و در سال 1381 بین دو تیم برگزار شد و در نهایت توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد. نکته جالب اینکه آن دیدار در ورزشگاه تختی برگزار شده بود.

از آن بازی تاکنون دو تیم 20 مرتبه (لیگ برتر) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند که هرگز کار را با تساوی صفرصفر به پایان نرسانده‌اند.

جالب آنکه در این بین دو تیم 2 بار در لیگ قهرمانان آسیا و  1 بار نیز در جام حذفی  در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند و این دیدارها نیز بدون گل نشده است.

دیگر خبرها

  • حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • فیلم| صدام حسین در ورزشگاه آزادی | خشم کاربران از اقدام تماشاگر
  • نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟
  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس
  • این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • اخطار جدی و دستور وزیر به تاج درباره زنان تماشاگر