Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@15:59:24 GMT

قرعه کشی مرحله پنجم طرح مسکن ملی قم انجام شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۴۶۹۸

قرعه کشی مرحله پنجم طرح مسکن ملی قم انجام شد

به گزارش روز یکشنبه اداره کل راه و شهرسازی استان قم، حسن صبوری در این مراسم، اظهار داشت: در خرداد سال جاری ثبت نام فاز پنجم طرح مسکن ملی در استان همزمان با سراسر کشور انجام شد.

وی افزود: در این مرحله از ثبت نام، سامانه به مدت یک هفته باز بود و حدود ۲۳ هزار نفر متقاضی ثبت نام کردند.

وی در خصوص سهم استان در این مرحله توضیح داد: این فاز از ثبت نام برای تکمیل ظرفیت مرحله اول بود و تعداد یک هزار و ۷۰۰ نفر سهمیه داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبوری در خصوص پالایش و انتخاب ظرفیت سهمیه گفت: پالایش تمامی ۲۳ هزار متقاضی زمانبر و فرسایشی است و به همین دلیل در جلسه شورای تامین مسکن استان در این خصوص تصمیم گیری شد.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان قم، در دومین جلسه شورای تامین مسکن استان در سال جاری، قرعه کشی از میان ۲۲ هزار و ۹۹۰ متقاضی ثبت نام کننده و براساس سهم اعلامی تصویب شد.

صبوری افزود: براساس این مصوبه، مراسم قرعه کشی با حضور دستگاه های نظارتی مرتبط برگزار شد و تعداد یک هزار و ۴۰۰ متقاضی در پروژه ۲۷ هکتاری و تعداد ۳۰۰ متقاضی در پروژه ۲۲ هکتاری مرکز محلات پردیسان به قید قرعه انتخاب شدند.

وی با اشاره به این که قرعه کشی به منزله تایید نهایی متقاضیان نیست، ادامه داد: تمامی منتخبین باید نسبت به تکمیل مشخصات و بارگذاری مدارک خود در سامانه طرح مسکن اقدام ملی به نشانی https://tem.mrud.ir/ تا ۱۰ روز آینده اقدام نمایند تا پالایش اولیه صورت پذیرد، در غیر این صورت از اولویت خارج خواهند شد.

صبوری تاکید کرد: برای تمامی منتخبین به مرور پیامک اقدام بعدی ارسال خواهد شد و نیازی به مراجعه حضوری به اداره های راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان نیست.

اسامی منتخبین فاز پنجم طرح مسکن اقدام ملی استان در پورتال اداره کل راه و شهرسازی استان قم به نشانی  https://qom.mrud.ir/  و کانال فضای مجازی در دو پیام رسان تلگرام و بله به نشانی  @rahshahrkarimeh  برای اطلاع عموم قرار گرفته است.

برچسب‌ها طرح اقدام ملی مسکن قم مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن قم مسکن طرح اقدام ملی مسکن قم مسکن راه و شهرسازی طرح مسکن قرعه کشی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۴۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مدیر اجرایی امامزاده قاسم (ع) با بیان اینکه تمام فعالیت‌ها در این آستان پیوست رسانه‌ای دارد، گفت: در دوره‌هایی که برگزار می‌کنیم، دانش آموز یک شب در امامزاده بیتوته می‌کند و برنامه فرهنگی برگزار می‌شود و در هر بیتوته بالغ بر ۱۵۰۰ نفر متقاضی داریم.

حجت الاسلام رستمی، مدیر اجرایی امامزاده قاسم (ع) طی سخنانی در دومین روز برپایی نمایشگاه دستاورد‌های وقف با اشاره به موضوع جوانان و رسانه گفت: آستان امامزاده قاسم (ع) با توجه به انتسابی که به قاسم بن الحسن (ع) دارد، رویکرد خود را مبتنی بر نوجوانان و جوانان دارد.

وی با بیان اینکه روایات فراوان ما را به سوی توجه به نوجوانان و جوانان سوق داده است، اظهار کرد: آستان امامزاده قاسم (ع) در دربند پایگاه ویژه برای نوجوانان است و به واسطه حمایت سازمان اوقاف مجموعه امامزاده قاسم به عنوان مجموعه فعال حوزه نوجوان مطرح شده است.

حجت الاسلام رستمی بیان کرد: در یکسال دو دوره اعتکاف دانش آموزی برگزار کرده ایم و ۶ هزار نفر متقاضی داشتیم. در دوره‌هایی که برگزار می‌کنیم، دانش آموز یک شب در امامزاده بیتوته می‌کند و برنامه فرهنگی برگزار می‌شود. در هر بیتوته بالغ بر ۱۵۰۰ نفر متقاضی داریم.

وی افزود: در برنامه روزه اولی ها، چند ده هزار نفر حضور داشتند. اینکه این مجموعه به عنوان مجموعه فعال حوزه نوجوان مطرح شده بخاطر فعالیت رسانه‌ای خوب است. وقتی رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلا ب به شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن اشاره می‌کنند، راهکارش توجه به مقوله رسانه استتاکنون چندین مستند ارائه کرده ایم برای هر کار پیوست رسانه‌ای در نظر می‌گیریم.

مدیر اجرایی امامزاده قاسم (ع) گفت: ما به واسطه اقدامات رسانه‌ای ۵۰۰ درصد افزایش زائر داشته ایم و افزایش زائر یعنی افزایش خیر و رشد و بالندگی آستان، لذا عرصه رسانه به شدت اهمیت دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویارویی حساس قرقیزستان و افغانستان
  • قرقیزستان حریف افعانستان برای صعود به جام جهانی
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود
  • جام کشتی تختی اهواز؛ قرعه کشی پنج وزن دوم انجام شد
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش
  • مهلت یک ماهه فرماندار مشهد به مسئولان بینالود
  • تایید نهایی ۵۷۲ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در اردل
  • استطاعتِ ۱۵۰ متقاضی حج رد شد
  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد