Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرتیپ دوم پاسدار "محسن کریمی" روز یکشنبه در نشست روایتگری هشت سال دفاع مقدس در مرکز علمی و تخصصی مالک اشتر ناجا افزود: هفته نیروی انتظامی فرصتی ارزشمند برای تجلیل از ایثارگری‌ها و تلاش‌های صادقانه کارکنان مقتدر نیروی انتظامی است و خوشبختانه به برکت روحیه دینی، انقلابی، ایثارگری و شهادت طلبی حاکم در این سازمان، شاهد نقش آفرینی‌های گسترده و ارزنده در نقطه به نقطه کشور هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی در مواجه با ماموریت‌ها با مدیریتی هوشمندانه و توام با عقلانیت و تدبیر با موفقیت عمل کرده و عملکرد موفق ناجا موجب خنثی سازی و شکست توطئه‌های دشمنان در بخش های مختلف شده و برای مردم ایران آرامش و آسایش و عزت را فراهم آورده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار داشت: با رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا و روحیه دینی و انقلابی حاکم در نیروهای مسلح امروز همدلی، انسجام و تعامل در قوای مسلح برای برقراری امنیت و خدمت به مردم در تمام بخش‌های کشور وجود دارد.

سردار کریمی بیان کرد: بهره‌گیری از تجربیات ارزشمند و گران سنگ دفاع مقدس در گام دوم انقلاب یک ضرورت مهم است و باید از این مقطع ارزشمند به عنوان گنجینه گران بها برای عبور از شرایط مختلف به درستی استفاده کرد.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس با وجود محاصره شدید اقتصادی توسط دشمنان، ملت ایران با اتکا به توانمندی ها و بها دادن به جوانان با اراده و غیرتمند ایرانی موفقیت‌های چشمگیری به ارمغان آوردند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی رمز پیروزی ملت ایران را حضور مردم در صحنه‌ها و مشارکت آنها در رویدادها و وقایع مهم انقلاب دانست و افزود: مهمترین عاملی که تمام راهبردهای دشمنان را با شکست جدی مواجه کرده وجود رهبری دینی و انقلابی و مردمی وفادار است.

سردار کریمی یادآور شد: با توجه به نقش مهم و حساس جوانان، درگام دوم، دشمن در تلاش است جوانان را ناامید و بی انگیزه جلوه دهد و با ابزار فضای مجازی به دنبال وارونه جلوه دادن حقایق و گروگان گیری اذهان آنها است.

وی با بیان اینکه توسعه مرزهای دانش برای رسیدن به خودکفایی در گام دوم انقلاب باید مورد توجه باشد، گفت: قوی شدن در همه ابعاد یکی از رویکردهای مهم بیانیه گام دوم انقلاب است و اکنون آزادکردن خرمشهرهای پیش رو در گرو حاکم شدن نگاه انقلابی و جهادی در همه بخش های کشور است.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته نیروی انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اراک استان مرکزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته نیروی انتظامی گام دوم انقلاب نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۴۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ اشک های سردار رادان در اجتماع قمی ها در حمایت از فراجا

سردار رادان فرمانده انتظامی کل کشور در اجتماع مردم قم در مواجهه با شعارهایی در حمایت از نیروی انتظامی برای اجرای طرح حجاب و عفاف اشک ریخت.

دریافت 13 MB

دیگر خبرها

  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • علم الهدی : در بحث حجاب ، نمی شود مردم تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن
  • تجمع روحانیون در حمایت از طرح حجاب نیروی انتظامی با لباس جنگی (عکس)
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • فیلم/ اشک های سردار رادان در اجتماع قمی ها در حمایت از فراجا