Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@08:10:43 GMT

ارزانی در راه است/کاهش ۱۰ درصدی قیمت سه محصول لبنی

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۴۷۳۱

ارزانی در راه است/کاهش ۱۰ درصدی قیمت سه محصول لبنی

 «حسین دماوندی نژاد» در حاشیه افتتاح بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور و صنایع وابسته افزود: طی توافقی با انجمن صنایع لبنی مقرر شد قیمت شیر نایلونی، ماست ۲.۵ کیلوگرمی و پنیر معمولی ۱۰ درصد کاهش یابد.

سرپرست معاونت امور دام وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: براساس این توافق هر کیسه شیرنایلونی با قیمت ۷هزار و ۴۰۰ تومانی، ماست ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ کیلویی ۳۰ هزار و ۶۰۰ تومان و پنیر معمولی ۲۰ هزار تومان خواهد شد.

دماوندی نژاد تصریح کرد: فراگیری این مهم طی سه تا چهار روز آینده اعمال خواهد شد.

قیمت مرغ و تخم مرغ نیازمند اصلاح  

سرپرست معاونت امور دام وزارت جهاد کشاورزی گفت: هزینه‌های تولید از ابتدای سال تاکنون در حال تغییر بوده است.

وی اظهار داشت: بنابراین برای پابرجایی تولید نیاز است اصلاحیه هایی در قیمت  صورت بگیرد، این در حالی است که اصلاحیه ها در جهت رضایت تولیدکنندگان نبوده بلکه نگاه به مصرف کنندگان بوده است.

دماوندی درباره افزایش هزینه‌های تولید، مرغداران و درخواست اصلاح و افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ افزود:  نمی‌توانم بگویم که بزودی این اتفاق می‌افتد.

به گفته وی، برآورد وزارت جهاد کشاورزی برای قیمت هر کیلو مرغ زنده ۱۸ هزار تومان است.

تحویل تمامی نهاده های دامداران و مرغداران تا پایان مهرماه  

سرپرست معاونت امور دام وزارت جهاد کشاورزی درباره آخرین وضعیت تأمین نهاده‌های دامی هم گفت: در شش ماهه اول امسال ٩ میلیون تن نهاده دامی وارد کشور شده و در حال حاضر شرایط مطلوبی در این زمینه داریم.

وی ادامه داد: تمامی نهاده های دامداران و مرغداران تا پایان مهر تحویل می‌شود.

دماوندی نژاد افزود: در حوزه دامداران و عشایری مقداری مشکل داریم که در تلاش هستیم آن را برطرف کنیم.

به گزارش ایرنا، بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور و صنایع وابسته امروز (یکشنبه) با حضور حسین دماوندی نژاد سرپرست معاونت امور دام وزارت جهاد کشاورزی افتتاح شد.

این نمایشگاه با ۱۶۰ غرفه در پنج سالن و در فضای ۲۵ هزار هکتار با حضور سه شرکت خارجی از کشورهای آلمان، ترکیه و چین برپاشد.

علاقمندان می توانند تا ۲۱ مهرماه ۱۴۰۰ از این نمایشگاه بازدید کنند./مهر

منبع: فردا

کلیدواژه: بازار مرغ قیمت لبنیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۴۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجیره ارزش پسته باید با کمک تولیدکنندگان و صادرکنندگان تکمیل شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: از ضروریات شکوفایی اقتصاد پسته این است که با کمک تولیدکنندگان و صادرکنندگان، زنجیره ارزش این محصول تکمیل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، امیر حسن‌زاده در ششمین گردهمایی فعالان صنعت پسته ایران به میزبانی مشهد، اظهار کرد: با پیگیری‌ها و تلاش‌های مدیران استان، شورای عالی پسته با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد.

وی با بیان اینکه دولت و مسئولان دولتی پشتیبان کشاورزان و تاجران هستند، افزود: ۱۳ استان کشور در کشت و تولید محصول پسته فعالیت دارند و میز پسته باید در وزارت جهاد کشاورزی تشکیل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان تصریح کرد: تولیدکنندگان پسته در بالادست و پایین دست با یکدیگر زنجیره نشده‌اند و از ضروریات شکوفایی اقتصاد این محصول ارزشمند این است که با کمک خود تولیدکنندگان و صادرکنندگان این زنجیره تکمیل شود.

وی افزود: مدیران استان برای رفع مشکلات تولیدکنندگان و تاجران، رایزنی‌های بسیاری انجام داده‌اند و در مسیر رفع آن‌ها می‌کوشند.

کد خبر 748034

دیگر خبرها

  • زنجیره ارزش پسته باید با کمک تولیدکنندگان و صادرکنندگان تکمیل شود
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد / پیاز در مزرعه چه قیمتی دارد؟
  • دلایل نوسان قیمت پیاز
  • آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول
  • همایش دریافت کد شناسه محصولات کشاورزی در مرودشت
  • برداشت چغندر قند در دزفول
  • وزارت جهاد کشاورزی نرخ جدید شکر را سریع‌تر اعلام کند
  • مازندران رتبه دوم کشور در سطح زیر کشت توت‌فرنگی
  • برداشت کلزا از مزارع شهرستان کرخه