Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بسته خبرهای انتظامی امروز یکشنبه ۱۸ مهرماه ۱۳۹۹ سایت استانی باشگاه خبرنگاران جوان کرمان می خوانیم:

اجرای طرح مردم یاری در بردسیر

به مناسبت هفته ناجا مجموعه بهداشت و درمان پلیس بردسیر به منظور خدمات رسانی به شهروندان خدمات پزشکی ارائه و اقلام داروئی رایگان توزیع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با دومین روز از هفته ناجا و به منظور خدمت رسانی به عموم مردم و نیازمندان، طرح مردم یاری به مجموعه بهداشت و درمان فرماندهی انتظامی شهرستان بردسیر با ویزیت و ارائه داروی رایگان به مردم در مدرسه حضرت محمد (ص) شهر بردسیر اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر در این باره گفت: در این طرح تیم‌های پزشکی متشکل از ۴ پزشک عمومی؛ ۲ دندانپزشک و ۴ روانشناس به مراجعان خدمت پزشک و مشاوره‌ای رایگان ارائه و در مجموع بیش از ۱۱۹ نفر را ویزیت و داروی مورد نیاز را برای آنان تجویز و توزیع کردند.

سرهنگ جعفر غضنفری هدف پلیس از این طرح را کمک به کادر درمان در شرایط کرونایی و خدمات رسانی به مردم نیازمند برشمرد و گفت: خداوند را شاکریم که با الطاف و عنایات خویش این زمینه را فراهم ساخت که بتوانیم در قالب طرح مردم یاری و با بهره گیری از توان کادر بهداشت و درمان خود به مردم خدمات رسانی داشته باشیم و حتما در ادامه نیز بنا به ضرورت اینگونه طرح‌ها استمرار خواهد داشت.

افتتاح سامانه مها در شهرستان‌های سیرجان، شهربابک و راور

فرمانده انتظامی استان کرمان در دومین روز از هفته ناجا به صورت وبینار سامانه مها را در شهرستان‌های سیرجان، شهربابک و راور افتتاح کرد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت:یکی از اهداف مهم در هفته ناجا جلب مشارکت بیشتر مردم، سازمان‌ها و نهاد‌هایی است که سهم مهمی در توسعه امنیت پایدار در جامعه دارند.

او افزود:نیروی انتظامی امروز به دنبال جاری کردن و تقدم پیشگیری در حوزه جرائم است و امنیت کنترل پایه‌ای که بنا باشد به محض وقوع نا امنی آن را درمان کنند و با آن برخورد کنند، علاوه بر هزینه‌های مالی، احساس نا امنی را در جامعه ایجاد می‌کند و این احساس نا امنی تاثیر زیادی ر بر روح و روان مردم تحمیل می‌کند.

فرمانده انتظامی استان به بعد روانی سرقت طلا فروشی، بانک و امثال آن‌ها در یک شهر بر مردم اشاره کرد و بیان داشت:ما باید با استفاده از سامانه مها و اولویت بندی بر حسب مشاغل مهم و ترغیب مردم کار‌های پیشگیرانه زیادی را انجام دهیم.

او بیان داشت: باید بر سرعت تجهیز اماکن و صنوف به نصب سامانه مها افزود، زیرا که همیشه سارقان و مجرمان سعی می‌کنند، از فنون جدید برای خنثی سازی تجهیزات پیشگیرانه استفاده کنند.

سردار ناظری به شهرستان‌های بزرگی مانند سیرجان که گردش مالی و سرمایه بیشتری در سطح استان دارند اشاره کرد و تصریح کرد:باید با همکاری و همیاری فرمانداران و مسئولان شهرستان‌ها سرعت تجهیز را خصوصا در اماکن و تاسیسات و ادارات دولتی بالا برد تا از بروز خسارات مالی و امنیتی جلوگیری کرد.

او در آخر مهمترین تکلیف را، گسترش فرهنگ مردم در خصوص استفاده از سامانه مها دانست و گفت:هرچه می‌توانیم باید در حوزه پیشگیری از وقوع جرم انجام دهیم و با تبلیغات مفید و موثر مردم را از وجود چنین ظرفیت‌هایی آگاه کنیم.

سرپرست مرکز هشدار الکترونیک (مها) در آیین افتتاح سامانه مها سه شهرستان سیرجان، شهربابک و راور تصریح کرد: سامانه مها از ۲ سال قبل به همت و با راهنمایی‌های فرمانده انتظامی استان سردار ناظری افتتاح شده و در حال حاضر ۱۸ شهرستان مجهز به این سیستم هستند.

چناریان بیان داشت: در سال جاری با تعاملات و جلساتی که در سه شهرستان سیرجان، شهربابک و راور انجام شد توانستیم تمام طلافروشان این شهرستان را به سامانه مها متصل کنیم و سعی داریم که این سیستم را در سایر صنوف نیز نصب کنیم.

او به عملکرد سامانه مها اشاره کرد و افزود: این سامانه به دو صورت کاربرد دارد که یکی از آن‌ها با نصب پدال در محل است که در اختیار فرد قرار دارد و هرگاه که با تهدیدی مواجه شد می‌تواند بوسیله آن مرکز را مطلع، تا نزدیک‌ترین واحد گشتی به محل اعزام شود.

چناریان در خصوص کاربرد دوم این سامانه بیان داشت:در صورت نصب سامانه مها، سنسور‌هایی در محل نصب می‌شود که در زمانی که صاحب واحد صنفی در محل حضور ندارد و در زمان سرقت، سیستم آلارم می‌زند تا نزدیکترین واحد گشتی در محل حاضر شود.

او ضمن اشاره به اینکه این سیستم قابلیت قطع شدن ندارد و هوشمند است بیان کرد:خوشبختانه استان کرمان در سال گذشته رتبه اول را در سرقت‌های نافرجام در سطح سامانه‌های مها در سطح کشور داشته است.

سرپرست مرکز هشدار الکترونیک گفت:به مناسبت هفته ناجا تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته ایم و برای افرادی که تا پایان مهر ماه بخواهند از این سامانه استفاده کنند، آبونمان سال اول دریافت نمی‌شود.

قاچاق ۲۹ هزار لیتر گازوئیل در "عنبرآباد"

فرمانده انتظامی عنبرآباد از توقیف یک دستگاه تانکر حمل سوخت و کشف ۲۹ هزارلیتر گازوئیل قاچاق در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا فیروزبخت گفت: ماموران پاسگاه انتظامی بخش جبال بارز جنوبی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌ها در محور‌های روستایی به یک دستگاه تانکر حمل سوخت مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران پس از بررسی‌های لازم در بازرسی از این تانکر حمل سوخت ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف و در این رابطه یک نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد با تاکید بر عزم جدی پلیس برای مبارزه با قاچاق سوخت گفت: با تشکیل پرونده در این رابطه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی هفته ناجا فرمانده انتظامی شهربابک و راور طرح مردم یاری سامانه مها شهرستان ها هفته ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۴۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان جاسک از یک چهار دیواری در یکی از روستا‌های منطقه جگین، ۲۵۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

وی ارزش سوخت کشف شده را بنابر نظر کارشناسان ۸۰ میلیارد ریال اعلام کرده و افزود: با توجه به شناسایی متهمان، پیگیری برای دستگیری آنان در دستور کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد