Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@16:32:53 GMT

شهردار اصفهان دو معاون دیگر خود را نیز منصوب کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۴۸۶۷

شهردار اصفهان دو معاون دیگر خود را نیز منصوب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شهردار اصفهان با صدور حکمی «مجتبی شاهمرادی» را به سمت معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی اصفهان منصوب کرد.

علی قاسم‌زاده در متن حکم خود خطاب به مجتبی شاهمرادی آورده است: در فصلی نو از حکمروایی شهری و در آغازین سال‌های گام دوم انقلاب اسلامی نظر به دانش، تعهد و تخصص جنابعالی در حوزه حمل و نقل شهری، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان منصوب می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب، در جهت گسترش، بهبود کیفیت و هوشمندسازی سیستم‌های حمل و نقل همگانی تلاش نموده و با استفاده از فناوری‌های نوین نسبت به نوسازی این ناوگان همت گمارید.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از تجارب همکاران و با استفاده حداکثری از ظرفیت نخبگان شهری در انجام وظایف آن معاونت موفق و پیروز باشید.»

به گزارش فارس، پیش از این محمد عیدی به عنوان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان مشغول به فعالیت بود.

شاهمرادی پیش از این رئیس حوزه هنری اصفهان بود؛ مجتبی شاه‌مرادی متولد ۱۳۵۹، فارغ‌التحصیل رشته علوم سیاسی در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه علامه طباطبایی تهران و دارای تحصیلات حوزوی آزاد از مدرسه ملاعبدالله اصفهان است.

وی از سال ۱۳۸۳ تا کنون فعالیت‌ها و مدیریت‌های گوناگون فرهنگی را در کارنامه خود دارد. از جمله این موارد می‌توان به «سردبیر و مجری کارشناس آیتم هشتک برنامه زنده تلویزیونی هشت بهشت»، «عضو هیئت اندیشه‌ورز صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز اصفهان»، «تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی زنجیره گفتگو»، سردبیر بخش آکولاد-میز تحلیل اخبار فرهنگی- برنامه تلویزیونی صد در صد، «عضو مجمع ناشران انقلاب اسلامی» و «مدیر مجموعه فرهنگی چهارسوق- بازارچه مجازی محصولات فرهنگی و سبک زندگی-» اشاره کرد.

عضویت در شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان، دبیری جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان، ناشر برگزیده کشوری حوزه جوانان در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سال ۱۳۹۳ و ناشر- مطبوعات- برگزیده در گروه نشریات ادبی هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی از دیگر سوابق و افتخارات رئیس جدید حوزه هنری اصفهان است.

شهردار اصفهان همچنین با صدور حکمی«مهدی بقایی» را به سمت معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان منصوب کرد.

علی قاسم‌زاده در متن حکم خود خطاب به مهدی بقایی آورده است: «در فصلی نو از حکمروایی شهری و در آغازین سال‌های گام دوم انقلاب اسلامی نظر به دانش، تعهد و تخصص جنابعالی در حوزه حمل و نقل شهری، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان منصوب می‌نمایم.

بقایی پیش از این مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان بوده است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان انقلاب اسلامی شهرداری ورزشی شهرداری اصفهان سمت معاون اصفهان منصوب حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۴۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند

استاندار کرمان با تحسین اقدام شهرداری و شورای شهر رفسنجان در راه‌اندازی پویش «شهردار شو» با حضور دهه هشتادی‌ها گفت: انقلاب اسلامی از روز اول تکیه اصلی‌اش بر نسل جوان و نوجوان بود و این اقدام کار بسیار بزرگ و منحصربفرد و فراموش شده‌ای بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمدمهدی فداکار امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان با تحسین اقدام شهرداری و شورای شهر رفسنجان در راه‌اندازی پویش شهردار شو با حضور دهه هشتادی‌ها، اظهار کرد: انقلاب اسلامی از روز اول تکیه اصلی‌اش بر نسل جوان و نوجوان بود و این اقدام کار بسیار بزرگ و منحصربفرد و فراموش شده‌ای بود.

وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی به عنوان اولین بحران کشور بعد از انقلاب که به قول شهید سلیمانی بهترین فرصت‌ها در آن فراهم شد، عمده رزمندگان همین نسل جوان بودند و افزود: مردم توقعات متعدد دارند شاید یک شهردار نتواند پاسخگوی همه انتظارات باشد، اما وقتی جمع زیادی مشارکت می‌کنند پاسخگویی بهتر می‌شود و پیامد تصمیماتشان را هم می‌پذیرند.

استاندار کرمان خطاب به دهه هشتادی‌ها حاضر آن‌ها را مدیران فردای جامعه دانست که شهامت به خرج دادند و مسئولیت شهردار محله را پذیرفتند و گفت: راه‌اندازی این پویش با محوریت مسجد اتفاق خوشایندی بود که موجب تقویت رابطه مسجد با نوجوانان و جوانان شد.

در آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان که با حضور دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت، استاندار کرمان در تالار خیام دانشگاه حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد، گروه سرود پسران سلیمانی به سرپرستی بلال حسنی به اجرای برنامه پرداختند و از رئیس و اعضای شورای شهر رفسنجان نیز به مناسبت روز ملی شوراها تقدیر شد.

مجید کهنوجی شهردار رفسنجان در این مراسم با تشکر از شورای شهر مردمی گفت: اگر شهرداری موفقیتی دارد، به خاطر نیت الهی و حمایت شورا از شهردار و شهرداری است.

کد خبر 748901

دیگر خبرها

  • شهردار کرمان با حکم وزیر کشور منصوب شد + متن حکم
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند