Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@03:40:13 GMT

محمد خدادی مشاور وزیر ارشاد شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۴۸۹۵

محمد خدادی مشاور وزیر ارشاد شد

به گزارش جماران؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمد خُدادی را به عنوان مشاور وزیر و دبیر کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی کرونا منصوب کرد.

در حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به محمد خُدادی آمده است:

"جناب آقای محمد خُدادی

 

نظر به سوابق طولانی، تجارب و توانمندی‌ های اجرایی که از آن برخوردار می‌باشید، به‌موجب این حکم به‌عنوان «مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با توجه به پیشنهاد معاون محترم امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، دبیری کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی کرونا نیز به‌مدت یک سال بر عهده جنابعالی خواهد بود."

گفتنی است؛ همزمان با شیوع ویروس کرونا و تشکیل ستاد ملی مقابله با کرونا در اوایل اسفندماه ۱۳۹۸، محمد خُدادی معاون مطبوعاتی وقت، دبیری کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی این ستاد را نیز بر عهده داشته است.

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رییس این کمیته و ۲۰ معاون وزیر و سازمان، عضو این کمیته هستند.

خُدادی همچنین با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنان ریاست ستادخبری مقابله با کرونا را عهده‌دار خواهد بود. در این ستاد خبری، شش مدیرعامل خبرگزاری‌های ایرنا، فارس،  تسنیم، ایسنا، مهر و ایلنا و سه نماینده معاونت‌های سیاسی، سیما و استان‌های صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران و همچنین نمایندگان بیست وزارتخانه و نهادهای انتظامی، امنیتی و نظامی به ویژه سه معاونت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عضویت دارند.

از شروع بحران کرونا تاکنون، کمیته اطلاع رسانی و‌ مدیریت جو روانی کرونا ۴۸جلسه و ستادخبری مقابله با کرونا ۸۲ جلسه برگزار کرده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا وزارت ارشاد محمد خدادی محمدمهدی اسماعیلی افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کمیته اطلاع رسانی مدیریت جو روانی محمد خ دادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۴۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معنادار مشاور قالیباف به بازگشت گشت ارشاد

مهدی محمدی، مشاور قالیباف درباره طرح نور هشدار داد: ممکن است شاهد یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده کف خیابان باشیم.

واکنش‌ها به بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها همچنان ادامه دارد. در جدیدترین واکنش به این موضوع، مهدی محمدی مشاور رئیس مجلس، در یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت.

ضرورت فوری لطمه زدن به تاثیر شگفت عملیات وعده صادق بر افکار عمومی ایران، و سپس آغاز مناقشه برانگیز عملیات پلیس در مقوله حجاب، اجرای یک پروژه جدید روانی برای تحریک جامعه در حوزه زنان را کاملا پیش بینی پذیر کرده بود. قدم بعدی ممکن است یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده کف خیابان باشد.

دیگر خبرها

  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • پوشش همایش پیرغلامان حسینی با تمام ظرفیت رسانه‌ای کرمان
  • حقیقت زیر پای تمدن افسار گسیخته غربی در حال لگدمال است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • گزارش برنامه توسعه سازمان ملل و کمیته «اسکوا» از اوضاع غزه
  • کمیته فنی هوای پاک برای ممنوعیت سوزاندن بقایای کشت گندم برگزار شد 
  • پیشگویی مشاور قالیباف از گشت ارشاد؛ واقعه فیزیکی جدید کف خیابان؟!
  • واکنش معنادار مشاور قالیباف به بازگشت گشت ارشاد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور