Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ابرنا،  محمد حسین اسماعیلی روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: شیوع کرونا طولانی مدت شده و زمان پایان آن هنوز مشخص نیست، از سوی دیگر محدودیت‌های در نظر گرفته شده برای حوزه‌های مختلف مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است.
وی اظهار داشت: یکی از کارهایی که از چند ماه قبل شروع شده، موضوع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها بود تا با ریسک پایین بتوانیم محدودیت‌ها را برای آن دسته از دستگاه‌ها و صنوف که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند اعمال کنیم، یعنی اصل بر این باشد که همه فعالیت کنند و صرفا بخش‌هایی که رعایت نمی‌کنند دچار محدودیت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین با اشاره به سه گروه خدمات دهنده، خدمات گیرنده و محیط خدمات نیز توضیح داد: اگر از نظر سلامت این سه عامل مطمئن شویم همه افراد می‌توانند فعالیت خود را ادامه دهند.
اسماعیلی تصریح کرد: برنامه این سامانه نهایی شده و قابل انجام است و مردم  می‌توانند در تالارها و باشگاه‌ها و مجامع عمومی حضور پیدا کنند، حتی در آینده می‌توانند تردد بین شهری داشته باشند؛ به‌شرط اینکه ضوابطی که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  اعلام خواهد شد، رعایت کرده باشند.
وی اضافه کرد: به‌عنوان مثال شرط سفر انجام واکسیناسیون است و هرکسی که می‌خواهد سفر کند از طریق این سامانه راستی آزمایی می شود و افرادی که واکسن زده‌اند و با تست پی سی آر منفی دارند می‌توانند سفر کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین افزود: شرط اصلی موفقیت این طرح مشارکت و همراهی مردم است و برای این منظور لازم است تا مردم به طور کامل از این طرح آگاه شوند بنابراین نقش صدا و سیما و رسانه ها در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.
اسماعیلی تأکید کرد: اقناع افکار عمومی و همه گیر ساختن این طرح و آموزش و آگاهی بخشی از وظایف و رسالت های رسانه هاست که شایسته است همچون گذشته یاریگر مردم و مدیران باشند.
دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین در پایان با تشکر از همراهی رسانه ها از ابتدای شیوه ویروس کرونا تا کنون ابراز امیدواری کرد در این مرحله نیز با هم افزایی مدیران و مردم و رسانه ها شاهد رفع مشکلات و محدودیت های کرونایی و کاهش اثرات مخرب ناشی از کرونا در جامعه باشیم.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه رسانه سواد رسانه ای استان قزوین محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه رسانه سواد رسانه ای سازمان اوقاف و امور خیریه رسانه سواد رسانه ای استان قزوین محدودیت های کرونا استان قزوین محدودیت ها رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۵۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، پیمان محقق گفت: طرح مدیریت پارک حاشیه‌ای با هدف توزیع عادلانه جای پارک، روان سازی ترافیک و کاهش تصادفات در هسته مرکزی شهر آغاز شد.
مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد افزود: این طرح در خیابان‌های کاشانی، شریعتی، مولوی، سعدی، ملت، خواجه‌نصیر، ولیعصر، فردوسی، ۱۲ محرم و بلوار حافظ در حال اجراست.
وی افزود: برای اجرای این طرح ۲ دستگاه موتورسیکلت تجهیز و بر حسب تعرفه‌های مصوب شورای اسلامی و شورای همتا، هزینه پارک حاشیه‌ای را محاسبه و از حساب کاربری استفاده کنندگان از این طرح کسر خواهد شد.
محقق گفت: در این طرح در محل تابلو‌های نصب شده کد‌های QR وجود دارد که شهروندان با اسکن نمودن کد می‌توانند نسبت به ثبت نام اولیه در طرح اقدام و حساب کاربری مورد نیاز را تعریف و نسبت به شارژ آن اقدام کنند.
وی افزود: در صورتی که شهروندی از پارک حاشیه‌ای در این معابر استفاده و حساب کاربری آن شارژ نداشته باشد و یا در طرح ثبت نام نکرده باشد پس از ۷۲ ساعت در صورتی که اقدامی انجام نشود، جریمه توقف ممنوع برای خودرو صادر می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند