Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد اصانلو معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در حاشیه مراسم ساماندهی گشتهای مشترک تعزیرات حکومتی با بیان این مطلب که حضور مستمر و مؤثر در بازار یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های سازمان تعزیرات حکومتی است، اظهار داشت: با توجه به اینکه نظارت بر بازار از وظایف دستگاه‌های دولتی بوده و تعزیرات حکومتی به عنوان مرجع رسیدگی کننده، باید به کمک این دستگاه‌ها بیاید؛ بنابراین اولین اقدام، ساماندهی گشت‌های مشترک سیار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی افزود: با توجه به تعداد واحدهای صنفی و پراکندگی آنها، صرف انجام گشت و سرکشی به واحدها نمی‌توان نتیجه مطلوب را انتظار داشت بنابراین ظرف هفته جاری سامانه ۱۳۵ باز طراحی می‌شود.

وی تصریح کرد: در این باز طراحی، دریافت شکایت در حوزه‌های صنفی، بهداشتی و قاچاق کالا و ارز در بستر سامانه‌های اینترنت پایه و با حداقل زمان صورت می‌گیرد و با استفاده از تلفن همراه هوشمند، امکان طرح شکایات و دریافت کد رهگیری و پیگیری آن فراهم می‌شود.

اصانلو رویکرد جدید در ساماندهی گشت‌های سیار را ناظر به بازرسی و نظارت به تمامی زنجیره‌ای بازار اعم از تولید توزیع و عرضه دانست و گفت: پیش از این گشت‌های مشترک در سطح عرضه فعال بوده‌اند اما در برنامه‌ریزی جدید علاوه بر محور قبلی، حضور در کارخانه‌ها و بازرسی از شبکه توزیع نیز در دستور کار قرار می‌گیرد.

کد خبر 5324304 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تعزیرات حکومتی گرانفروشی احمد اصانلو هفته ناجا شهرداری تهران قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش هوشمندسازی موزه ویروس کرونا کیفیت هوای تهران نیروی انتظامی صنایع دستی پیش بینی وضعیت هوا سردار حسین اشتری واکسیناسیون کرونا هوای سالم تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۵۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حمزه لقمانی گفت: ماموران منابع طبیعی و آبخیزداری با کشف هیزم قاچاق از یک کامیون، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: پرونده قاچاق سه هزار کیلوگرم هیزم به ارزش ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز یاسوج رسیدگی شد.

وی ادامه داد: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و به دلیل ارائه نشدن مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز اعلام کرد.

لقمانی فر اضافه کرد: علاوه بر ضبط هیزم کشف شده، متهم به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

دیگر خبرها

  • فقدان امنیت شغلی؛ دغدغه اول جامعه کارگری
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • پلمب یک مشاور املاک به دلیل نداشتن پروانه کسب
  • جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه
  • یک مشاور املاک در کرمانشاه پلمب شد
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج