Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@10:42:59 GMT

تعرض به مسجد الاقصی را تحمل نخواهیم کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۵۲۷۱

خطیب مسجد الاقصی تاکید کرد: هیچ گونه تعرض و تجاوز به مسجد الاقصی را با بهانه برگزاری مراسم یهودیان نمی‌پذیریم چرا که این مسجد به مسلمانان تعلق دارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، شیخ "عکرمه صبری" خطیب مسجد الاقصی افزود، ما مسئله اقدام یهودیان در برگزاری مراسم در مسجد الاقصی را هرگز نمی‌پذیریم و بار‌ها تاکید کرده ایم این مسجد به مسلمانان تعلق دارد و ما از دین و عقاید مسجد مبارک الاقصی خود دفاع می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خطیب مسجد الاقصی افزود، مسجد الاقصی به مسلمانان تعلق دارد و ما حق داریم از آن دفاع کنیم. ما هیچ تجاوزی به مسجد الاقصی را نمی‌پذیریم. ما این مسئله را در همه رسانه‌ها مطرح کرده ایم. این نه تنها نظر من بلکه نظر میلیون‌ها مسلمان است.

عکرمه صبری، درباره اقدام نیرو‌های رژیم صهیونیستی در یورش به منزلش نیز گفت: در ساعت شش و سی دقیقه صبح درب منزل با شدت و خشونت کوبیده شد. من طبق معمول انتظار داشتم نظامیان رژیم اسرائیل باشند. وقتی در را باز کردم به من گفتند از نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی هستند و کارت شناسایی مرا خواستند. به من ابلاغ کردند که ساعت ۹ صبح باید به مرکز بازجویی بروم.

وی تصریح کرد گمان می‌کنم بازخواست من، به موضوع تصمیم دادگاه رژیم صهیونیستی در دادن مجوز به یهودیان برای برگزاری مراسم مذهبی خود در مسجد الاقصی ارتباط داشته باشد.

«محمد حماده» سخنگوی جنبش حماس در شهر قدس حمله سحرگاه امروز یکشنبه به منزل شیخ عکرمه صبری و تحویل ابلاغیه برای حضور به منظور بازجویی را محکوم و تاکید کرد این یک روش مفتضحانه است که اشغالگران از طریق آن می‌کوشند بر ائمه جماعت و محافظان مسجدالاقصی که نماد‌های قدس به شمار می‌روند سخت بگیرند تا بتوانند طرح‌های خبیثانه خود را در مسجدالاقصی اجرایی کنند. حماده ضمن تقدیم سلام به شیخ صبری، با او اعلام همبستگی کرد.

شیخ صبری نیز حمله به منزل خود را اقدامی تحریک آمیز توصیف و تاکید کرد فراخواندن او در پی مواضعی است که ضد اجازه به شهرک نشینان برای ادامه حمله به مسجدالاقصی و اجازه ادای نماز در سکوت در رواق‌های آن اتخاذ کرده است. برچسب ها: قدس ، خطیب مسجد الاقصی ، تعرض صهیونیست ها

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: قدس خطیب مسجد الاقصی تعرض صهیونیست ها خطیب مسجد الاقصی مسجد الاقصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۵۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرض به اساتید زن دانشگاه‌های آمریکا بیانگر چهره دوگانه غرب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، خادمی در استودیو خبر ۲۰ شبکه یزد گفت: بیداری اسلامی در منطقه غرب آسیا اکنون گسترش یافته و تا قلب آمریکا و اروپا این مسئله پیش رفته است.

وی ادامه داد: مسئله کشتار زنان و کودکان بی دفاع توسط رژیم منحوس صهیونیستی استاندارد‌های دوگانه غرب در دفاع از حقوق بشر را به همه نشان داده است.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: سال گذشته در ایران برای فوت مشکوک یک خانم عده‌ای وارد خیابان‌ها شدند و آشوب ایجاددکردند و به اموال عمومی آسیب زدند و بیش از یکصد نماینده آمریکا از نقض حقوق بشر در ایران اعلام نارضایتی کردند ولی اکنون در آمریکا دانشجویان این کشور در اعتراض به حمایت دولتشان از رژیمی که کودکان را به وحشیانه‌ترین شکل قتل عام میکند و میگویند چرا سلاح رایگان به این کودک کش‌ها می‌دهید؛ به بدترین شکل مورد هجوم قرار می‌گیرند. 

خادمی ادامه داد: چهره‌های علمی آمریکا و اساتید زن این کشور در اعتراض به حمایت از کودکشی در فلسطین به بدترین شکل مورد تعرض و آزار و اذیت قرار می‌گیرند و این چهره دوگانه این کشور‌ها که ادعای دموکراسی دارند را نشان می‌دهد و نشان از این است که برای آنها رژیم صهونیستی خط قرمز است. 

وی گفت: این‌ها آزادی بیان و اندیشه برایشان فقط ادعا است و این اعتراضات ادامه دار خواهد بود و می‌تواند به حملات رژیم صهیونیستی پایان دهد.

دیگر خبرها

  • بازیگر سرشناس به اتهام تعرض جنسی بازداشت شد
  • حضور ۲ هزار تاجر در نمایشگاه اکسپوی تهران/آزاداندیشان جهان، بیش از این تداوم جنایات در غزه را تحمل نمی‌کنند
  • تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا دندان‌درد غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا درد دندان غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • تعرض به اساتید زن دانشگاه‌های آمریکا بیانگر چهره دوگانه غرب
  • تجمع دانشجویان اهوازی در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • نامه رئیس دانشگاه میبد به رؤسای تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا
  • اردوغان: در برابر نابودی فلسطینی‌ها سکوت نخواهیم کرد
  • شاهد «یقه‌گیری» نمایندگان مجلس دوازدهم نخواهیم بود