Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@05:12:01 GMT

نگاهی به بازی های ایران و کره جنوبی در ماه مهر

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۵۳۹۶

تیم های ایران و کره جنوبی تاکنون شش بار در مهرماه باهم بازی کرده اند

تیم های ایران و کره جنوبی در حالی هفتمین بازی تاریخ فوتبال خود را در مهر ماه برگزار می کنند که در شش بازی گذشته سه بار ایران برده، دو بار کره جنوبی و یک بازی هم با نتیجه مساوی تمام شده است.

به گزارش طرفداری، تیم ملی فوتبال کشورمان در این ماه پرخاطره برد تاریخی 1-0 در بازیهای آسیایی پکن 1990 را داشته است و 2 بار هم کره را در مقدماتی جام جهانی با شکست مواجه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازیهای ایران و کره جنوبی در ماه های مهر در ادوار گذشته خاطره انگیز بوده است، این بازیها را با هم مرور خواهیم کرد:

ردیف تاریخ نتیجه توضیح 1 9 مهر ماه 1365 ایران 1-1 کره جنوبی ایران در ضربات پنالتی 6-5 بازنده شد. این دیدار در بازیهای آسیایی 1986 سئول برگزار شد. 2 11 مهر ماه 1369 ایران 1-0 کره جنوبی ایران در وقت اضافه و در نیمه نهایی بازیهای آسیایی 1990 پکن برنده شد. 3 24 مهر ماه 1372 ایران 0-3 کره جنوبی ایران در مقدماتی جام جهانی 1994 برابر کره جنوبی در دوحه قطر شکست خورد 4 20 مهر ماه 1384 ایران 0-2 کره جنوبی این بازی دوستانه در سئول برگزار شد. 5 25 مهر ماه 1391 ایران 1-0 کره جنوبی در تهران برای اولین بار کره جنوبی را در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 شکست دادیم. 6 20 مهر ماه 1395 ایران 1-0 کره جنوبی تیم ملی در تهران و در مقدماتی جام جهانی 2018 کره جنوبی را شکست داد.

 

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری! / اینجا انسانیت فریاد می زند! برترین های قرن با علیرضا فیروزی: منافی اگر مصدوم نمی شد بهترین تاریخ بود! کری خوانی بازیکنان کره جنوبی بعد از ورود به ایران که مازندران شهر ما یاد باد؛ این قهرمانی ها حلال تان باشد تعظیم رکوردها مقابل کریستیانو رونالدو؛ گلزنی مقابل 46 تیم ملی مختلف هانسی فلیک: گل خوردن همیشه من را آزار می دهد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ایران و کره جنوبی مقدماتی جام جهانی کره جنوبی مهر ماه ایران 1

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۵۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا پس از پایان لالیگا به دنبال یک بازی دوستانه برای درآمدزایی بود و امروز اعلام شد که در سئول بازی خواهد کرد. 

این بازی بین 27 می و 1 ژوئن (هفتم تا یازدهم خرداد) برگزار می‌شود. مقطعی که تیم‌های حاضر در یورو 2024 تمرینات آماده‌سازی خود را شروع خواهند کرد.

به این ترتیب بارسا توانست قرارداد یک بازی دوستانه برای کسب درآمد را با موفقیت ببندد. در پایان نیم فصل اول نیز بارسا راهی آمریکا شد تا برابر یک تیم مکزیکی قرار بگیرد و هدف چیزی جز کسب درآمد نبود.
بارسا پیش از این در آسیا برابر ویسل کوبه ژاپن نیز به میدان رفته بود و حالا بار دیگر به شرق دور خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • دیپلماسی و میدان، پای کار «آبیِ ایرانی»/ نگاهی به مواضع مقامات کشوری و لشکری در روز خلیج فارس
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای شعار سال تدوین شد
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای و گفتمان‌سازی شعار سال تدوین شد
  • ارمنستان : اقدامات مقدماتی برای تاسیس سرکنسولگری در تبریز در حال انجام است
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • نگاهی به آمار بازی جذاب؛آلومینیوم کابوس پرسپولیس «اوسمار»