Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-05@23:18:00 GMT

پایان رسمی انتخابات عراق

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۵۴۸۱

کمیسیون عالی انتخابات عراق امروز، یکشنبه از پایان انتخابات زودهنگام سراسری این کشور خبر داد. ناطقان: به نقل از سایت شبکه المیادین، همانطور که کمیسیون انتخابات قبلا اعلام کرده بود که ساعت رای گیری تمدید نمی‌شود از بسته شدن مراکز اخذ رای خبر داد. کمیسیون عالی انتخابات اعلام کرده بود، مراکز اخذ رای ساعت شش به وقت محلی بسته خواهند شد و هیچ تمدیدی در کار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این کمیسیون افزود، پس از قرعه‌کشی برای انتخاب مراکز شمارش دستی آرا، شمارش آرا بلافاصله آغاز شد.

همه حوزه‌های انتخابی عراق بنا به اعلام قبلی کمیسیون انتخابات عراق، راس ساعت شش عصر به وقت محلی بسته شدند.

مردم عراق امروز یکشنبه برای شرکت در انتخابات زودهنگام پارلمانی به پای صندوق‌های رای رفتند.

این انتخابات یک سال زودتر از موعد مقرر و پس از برکناری دولت قبل در جریان اعتراضات مردمی ۲۰۱۹ علیه فساد برگزار شده است.

طبق بیانیه رسمی کمیسیون انتخابات ۲۴.۹ میلیون عراقی از حدود ۴۰ میلیون نفر حق رای دادن در روند رای گیری را دارند و ۱۴.۳ میلیون عراقی نیز کارت الکترونیکی شرکت در انتخابات را دریافت کرده‌اند.

ستاد اطلاع‌رسانی نظامی ارتش عراق طرح امنیتی برای برگزاری انتخابات پارلمانی را موفقیت‌آمیز خواند.

در این راستا سعد معن،‌ مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت کشور اعلام کرد، طرح امنیتی ویژه انتخابات بسیار منعطف بود و تمام خیابان‌ها باز هستند و هیچ ممنوعیت آمد و شدی وجود نداشت.

معن افزود: در دو ساعت پایانی شاهد حضور گسترده مردم در مراکز اخذ رای بودیم و کمیته کالی تامین امنیت انتخابات طرح کارآمدی برای تضمین امنیت روند انتخابات داشت.

او ادامه داد: طرح امنیتی ما تا حد زیادی روی تلاش اطلاعاتی مبتنی بود و از تمام توان بخش‌ها براساس تخصصات‌شان استفاده شد.

معن تصریح کرد: برخی ناظران بین‌المللی و خبرنگاران از وضعیت امنیتی، ثبات و فضای انتخابات تعجب کردند. منبع: ایسنا برچسب ها: پایان رسمی ، انتخابات ، عراق

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پایان رسمی انتخابات عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۵۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته پورتو موفق شد در دیداری از هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ برتر پرتغال، با سه گل از سد تیم چاوز عبور کند. مهدی طارمی در این مسابقه موفق شد یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل نیز بدهد.

درست در لحظاتی که طارمی در زمین مسابقه برای پورتو مشغول بازی بود و گل سوم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر به‌صورت رسمی از جذب مهاجم ایرانی خبر داد.

در پایان دیدار پورتو، این موضوع به سوال خبرنگاران از کونسیسائو تبدیل شد. او در این خصوص گفت: فوتبال امروز این‌گونه است و در گذشته نه تنها در پورتو بلکه در باشگاه‌های دیگر رخ داده است. مهم است که بازیکنان از این موضوع آگاه باشند. طارمی یک بازیکن حرفه‌ای نمونه است و طوری بازی کرد که انگار قرارداد 10 ساله دارد. احمقانه است که او را بازی ندهم.

سرمربی پورتو اضافه کرد: اگر طارمی خوب باشد بازی می‌کند وگرنه روی نیمکت می‌ماند. او همیشه به تصمیمات من احترام گذاشته است. استفاده از بازیکنان تا پایان مدت زمان قراردادشان طبیعی است. برخی بازیکنان هستند که شاید چهار سال قرارداد داشته باشند اما گاهی نمی‌توانند همانند طارمی با همه توان خود بازی کنند و در نهایت باشگاه را ترک کنند. شرایط همیشه اینگونه است، من به قراردادها نگاه نمی‌کنم، بلکه به فداکاری در تمرینات و در زمین بازی نگاه می‌کنم.

کونسیسائو در پایان گفت: طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و او را همانند دیگر بازیکنان تیمم دوست دارم، زیرا آنها بچه‌های من هستند. فوتبالیست‌ها وقتی به یک سنی می‌رسند، باشگاه‌ها هزینه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و گزینه‌های آنها با بازیکنان می‌تواند متفاوت باشد که باید به آن احترام بگذاریم.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ اسپورتینگ لیسبون قهرمان لیگ پرتغال در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شد
  • ۲۳ سند آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور
  • رم - یوونتوس؛ ترکیب رسمی
  • تدوین نقشه راه تجارت ایران و عراق
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • نقشه راه تجارت ایران و عراق تدوین می‌شود
  • واکنش رسمی پورتو به حضور طارمی در اینتر
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • سه رقیب جدید قالیباف در کرسی ریاست مجلس؛ وزرای احمدی نژاد به صف شدند
  • ژیرونا - بارسلونا؛ ترکیب رسمی