Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@13:10:33 GMT

درخشش بعد از حضور در فهرست نهایی توپ طلا (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۵۵۹۶

نیکو بارلا، هافبک 24 ساله تیم ملی ایتالیا در یک سال اخیر در اوج آمادگی قرار داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا در رقابت های یورو 2020 به عنوان قهرمانی دست یافتند و کسب رتبه سوم لیگ ملت های اروپا برای این تیم دستاورد بزرگی محسوب نمی شود. اما تیم روبرتو مانچینی در روزی که خوش شانس بود، 1-2 از سد بلژیک عبور کرده و برنده دیدار رده بندی این تورنمنت لقب گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما گل اول آتزوری را نیکو بارلا در اوایل نیمه دوم و به زیبایی هر چه تمام تر به ثمر رساند. این هافبک خلاق موفق شد با ضربه ای والی و تماشایی به گوشه دروازه، تیبو کورتوا را مغلوب کرده و مسیر پیروزی ایتالیا در این دیدار را هموار سازد. اما نیکو بارلا در یک سال اخیر عملکرد درخشانی داشته و حتی در بین 30 نامزد برتر توپ طلای نشریه فرانس فوتبال نیز قرار گرفته است.

 

نیکو بارلا نقش مهمی در قهرمانی اینتر بعد از 11 سال در سری آ ایفا کرده و در ادامه از مردان کلیدی روبرتو مانچینی برای فتح یورو 2020 بود. قرارداد نیکو بارلا با باشگاه اینتر در سال 2024 تمام می شود، اما نمایش های درخشان این بازیکن باعث شده تیم های بزرگ اروپایی برای خرید او اقدام کنند و مدیران نراتزوری نیز از همین حالا در فکر تمدید قرارداد با نیکو بارلا هستند. خرید هوشمندانه آنتونیو کونته از کالیاری، همین حالا و در سن 24 سالگی تبدیل به یکی از ارزشمندترین هافبک های دنیای فوتبال شده است.

 

 

 

اینتر میلان تیم ملی ایتالیا روبرتو مانچینی(سرمربی) نیکولو بارلا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان تیم ملی ایتالیا روبرتو مانچینی سرمربی نیکولو بارلا نیکو بارلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۵۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا باید در ورزشگاه خانگی رئال سوسیداد روبروی این تیم به میدان برود و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات نزدیک شود.

رسانه‌های نزدیک به این باشگاه روز گذشته خبر داده بودند که جود بلینگام به دلیل مشکلات گوارشی و التهاب روده و معده در تمرینات غایب بوده و در فهرست اعلام شده از سوی آنچلوتی برای این بازی هم حضور نداشت و این موضوع باعث نگرانی هواداران در آستانه دیدار برابر بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شده بود.

از سوی دیگر، رودریگو هم به دلیل سرماخوردگی شدید نتوانست روز گذشته هم تیمی‌هایش را در تمرینات همراهی کند اما نامش در این فهرست دیده می‌شد و به نظر می‌رسید که مشکل چندان جدی برای حضور در میدان نداشته باشد.

اما دقایقی قبل اعلام شد که شرایط بلینگام برای حضور در میدان بهتر شده و نام او به فهرست بازیکنان رئال برای بازی امشب مقابل سوسیداد اضافه شد. این در حالی است ظاهرا وضعیت رودریگو برای بازی امشب چندان مساعد نیست و به همین دلیل نام این ستاره برزیلی از فهرست رئال برای این بازی خط خورد.

دیگر خبرها

  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • درخشش فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های قزوین
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو
  • بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد