Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از کارگاه طلا سازی در منطقه 12 تهران که در راستای ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت با این نهاد همکاری دارد بازدید کرد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، امروز دوشنبه،هجدهم مهر ماه سید ابوالفضل پرپنچی،مدیرکل کمیته امداد استان تهران از کارگاه طلاسازی ای که در راستای ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت با این نهاد همکاری دارد، بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش؛ کارفرمای این کارگاه تاکنون تاکنون برای حداقل ۱۲ مددجوی تحت حمایت این نهاد ایجاد اشتغال نموده است.

سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران در این بازدید با اشاره به رویکرد این نهاد در راستای توانمندسازی اقتصادی خانواده های تحت حمایت، ابراز امیدواری کرد: مددجویان تحت حمایت با کسب مهارت در جهت تولید و کارآفرینی گام های  مؤثری بردارند و شاهد توانمندی اقتصادی خانواده های تحت حمایت باشیم.

وی در ادامه به بسته های تشویقی کمیته امداد به کارفرمایان اشاره کرد و گفت: کارفرمایان در مشاغل و صنوف مختلف در ازای به کارگیری هر یک از مددجویان تحت حمایت این نهاد از بسته‌های تشویقی بهره‌مندمی شوند.

پرپنچی بیان کرد: کمیته امداد با اجرای برنامه های متنوع در زمینه توانمندسازی و دستیابی به اشتغال مناسب و پایدار در نظر دارد با اعطای بسته های تشویقی به کارفرمایان در قبال بکارگیری مددجویان گام های موثری بردارد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، ادامه داد: کارفرمایان مشمول این طرح به ازای به کارگیری هر نفر از مددجویان با پرداخت حداقل حقوق مصوب اداره کار و بیمه مددجو می توانند از وام اشتغال در قالب تسهیلات کارفرمایی با کارمزد ۴ درصد و بازپرداخت ۷ ساله بهره مند شوند.

وی با تشریح بسته تشویقی پرداخت حق بیمه سهم کارفرما ،افزود: به منظور ایجاد انگیزه در  کارفرمایانی که برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد ایجاد اشتغال نمایند، ۱۰۰% حق بیمه سهم کارفرما طی دوسال پس از اطمینان از پرداخت حق بیمه به کارفرما پرداخت می شود.

پرپنچی، تصریح کرد: حق الزحمه بکارگیری هریک از مددجویان تحت حمایت این نهاد به موسسات کاریابی و مشاوره شغلی برابر نصف حداقل حقوق و دستمزد مصوب شورای عالی کار در همان سال بعلاوه ۱۰۰ هزار تومان (به عنوان تشویق) است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی مدیرکل کمیته امداد استان تهران مددجویان تحت حمایت ایجاد اشتغال تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۵۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بوشهر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از پرداخت ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و وام قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی در استان خبر داد و گفت: نرخ بیکاری در استان بوشهر به ۶.۱ درصد کاهش یافت. - اخبار استانها -

مصدق کشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با گرامیداشت هفته کار و کارگر، جمعیت بیمه شده کارگری تحت پوشش تأمین اجتماعی را 354 هزار نفر دانست و اظهار داشت: این کارگران در 23 هزار واحد کارگری فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به حوزه کارگری و اشتغال شده است گفت: در 2 سال گذشته افزون بر 58 هزار اشتغال در استان بوشهر ایجاد شد که این تعداد شغل در سامانه رصد اشتغال کشور به ثبت رسیده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در دولت سیزدهم را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در 2 سال گذشته 2 هزار و 300 میلیارد تومان تسهیلات و وام قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی در استان بوشهر پرداخت شده است.

کشاورزی نرخ بیکاری در استان بوشهر را 6.1 درصد اعلام و بیان کرد: میزان مشارکت اقتصادی در استان بوشهر به 41.8 درصد رسیده است که نشان از رونق این عرصه دارد.

وی رسیدگی به مطالبات کارگران را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: سال گذشته 8 هزار مورد رأی به شکایات کارگران در هیئت‌های حل اختلاف و هیئت‌های تشخیصی استان بوشهر صادر شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با تأکید بر توجه به اصلاح ساختار مشاغل سخت و زیان‌آور اضافه کرد: اکنون بخشی از مشاغل در استان بوشهر در این عرصه سردرگم هستند که نیاز به اصلاح ساختار مشاغل است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بوشهر
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • روایت معلم نیکوکار بیرجندی که ۱۱ فرزند معنوی دارد
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه