Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود مکفا سرپرست معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: ۳۰ تیم واکسیناسیون سیار موتوری متشکل از نیرو‌های بسیجی و کادر بهداشتی جهت گسترش واکسیناسیون کرونا به محله‌های شهرستان اعزام شدند.

او با بیان اینکه آموزش‌های لازم  را در قالب طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دیده اند، افزود: ان شاءالله بتوانیم درصدی بیشتری از مردم بهبهان را علیه بیماری کرونا واکسینه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

تزریق واکسن کرونا در بهبهان از مرز ۲۰۰ هزار دُز عبور کرد
تزریق واکسن کرونا برای بازاریان در بهبهان

مکفا با اشاره به این نکته از آغاز طرح واکسیناسیون تاکنون بیش از ۸۰ درصد گروه‌های هدف در بهبهان واکسینه شده اند، اظهار داشت:  بیش از ۲۰۵ هزار دُز واکسن کرونا  که ۱۳۰ هزار دُز اول و ۷۵ هزار دُز دوم به شهروندان تزریق شده است.

سرپرست معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی بهبهان ضمن دعوت مردم به انجام واکسیناسیون تصریح کرد: همکاری مردم در انجام واکسیناسیون، شهرستان را زودتر به وضعیت عادی می‌رساند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا واکسن کرونا هزار د ز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۵۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اهواز با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری ۱۵ سال است شعار سال را براساس موضوعات اقتصادی اعلام می‌کنند، بیان کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده و مسؤولان باید با مشارکت مردم هر چه بیشتر در راستای جهش تولید و ایجاد اشتغال تلاش کنند.

امام جمعه اهواز اضافه کرد: مسؤولان باید در خصوص عملکرد خود در موضوعات اقتصادی و اشتغالزایی اطلاع رسانی کنند.

 موسوی فرد اظهار کرد: جوانان نباید تنها به فکر استخدام در ادارات دولتی باشند بلکه با فراگیری دوره‌های فنی و حرفه‌ای در راستای اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند.

وی با اشاره به اعتراضات دانشجویی در غرب علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی گفت: به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری در جبهه مقاومت چه تحول و پیروز‌های بزرگی ایجاد شده است.

موسوی فرد با تقدیر از فراجا برای اجرای طرح «نور» اظهار کرد: از طرح نور باید حمایت شود چرا که بحث حجاب مهم است و مردم و همه دستگاه‌ها باید کنار نیروی انتظامی باشند و در مقابل بی حجابی مقابله کنند و این طرح محله به محله اجرا شود.

وی با عنوان اینکه حجاب تنها مختص به دین اسلام نیست، تاکید کرد: پدران و مادران باید تمرین حجاب در کودکی به فرزندان خود بیاموزند.

امام جمعه اهواز اظهار کرد: هر روز می‌بینیم در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود و درصد خودکشی در زنان آمریکایی ۵۰ درصد افزایش داشته و تمام قوانینی که در غرب اجرا کردند، همگی به ضرر زنان بوده است.

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران همراه با طوفان در بهبهان + فیلم
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • امام جمعه اهواز : طرح حجاب «نور» محله به محله اجرا شود
  • آخرین خبر درباره جابجایی مهمانشهر رفسنجان
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • طرح همیاران آرامش اجتماعی فراجا در محله‌های قزوین
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان