Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر از قزوین محمدرضا شمعی مدیر امور پیگیری‌های ویژه دفتر مقام معظم رهبری با حضور در استان قزوین از نزدیک از روند ساخت پروژه راه اصلی قزوین - الموت – تنکابن بازدید کرد.

وی در این بازدید که با حضور استاندار قزوین انجام شد، اولویت اصلی این پروژه را تکمیل ۶۳ کیلومتری ابتدایی آن دانست و عنوان کرد: در گام نخست و در سریع‌ترین زمان ممکن باید مسیر قزوین به الموت تکمیل و به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور پیگیری‌های ویژه دفتر مقام معظم رهبری عنوان کرد: انتظار می‌رود در تخصیص اعتبارات ملی و استانی هماهنگی‌های بیشتری صورت پذیرد تا در ظرف زمانی کمتر از دوسال این پروژه بطور کامل به اتمام برسد.

استاندار قزوین نیز در این بازدید اظهار کرد: در راستای تکمیل فاز اول این پروژه ملی در اولین فرصت ممکن با وزیر راه و شهرسازی دیداری صورت می‌پذیرد و ایشان نیز از این پروژه بازدید خواهند کرد.

جمالی پور خاطرنشان کرد: در این شرایط سخت اقتصادی از پیمانکاران و دست اندرکاران خدوم و پرتلاش این پروژه صمیمانه قدردانی می‌کنیم که دل در گرو پیشرفت و آبادانی کشور دارند و بر همین اساس نیز اقدامات خوبی در این مدت انجام شده است.

گفتنی است محور قزوین_الموت_تنکابن شامل ۶ قطعه به طول حدود ۱۶۴ کیلومتر، از کیلومتر ۱۰ اتوبان قزوین_کرج (محمدیه) شروع شده و با حرکت به سمت شمال کشور، در کیلومتر ۶۲ از شهرک عبور می‌کند.

کد خبر 5324355

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری جاده قزوین الموت تنکابن دفتر مقام معظم رهبری قزوین راه و شهرسازی بوشهر ویروس کرونا شهادت امام رضا ع آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا هفته ناجا خطبه های نماز جمعه امام رضا ع شیوع کرونا مشهد هفته نیروی انتظامی عکس استانها ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۵۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید بیژن حسنی

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در ابتدای سفر به بخش الموت غربی با حضور در دهستان دستجرد سفلی با خانواده شهید بیژن حسنی دیدار و گفتگو کرد.

شهید بیژن حسنی دهم خرداد ۱۳۴۵، در روستای دستجرد سفلا از توابع الموت به دنیا آمد و از سوی بسیج در جبهه حضور یافت، این شهید بیست و دوم تیر ۱۳۶۳، در سردشت به شهادت رسید. 

شرکت در جلسه شورای اداری بخش الموت غربی و بازدید و افتتاح چندین پروژه از جمله مهم‌ترین برنامه‌های استاندار در این سفر یک روزه است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • کلنگ احداث طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای می‌تواند پیشران توسعه باشد
  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید بیژن حسنی