Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ناصر اسدی فرماندار شهرستان شهرضا با بیان اینکه آغاز کرونا همزمان با انتخابات مجلس در سال ۹۸ بود، گفت: کرونا یک بیماری مرموز و ناشناخته بود و در آن زمان هیچکس اطلاعاتی درباره آن نداشت و وحشت فوق‌العاده‌ای در کشور حاکم شده بود.

وی با اشاره به کمبود ماسک در آن زمان افزود: کارگاه‌های ماسک بسیاری در شهرضا راه‌اندازی کردیم و خیران در بخش‌های مختلفی کمک کردند؛ مجمع خیران در این میان مرکز کمک خیران بود و کمک‌ها را هدایت می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرضا با بیان اینکه در پیک دوم کرونا شهرضا در جذب کمک‌های مردمی، دومین شهر استان در بخش کمک خیران بود، گفت: در این مدت فشارهای بسیاری به مجمع خیران و کادر سلامت وارد آمد، اما خیران در پشت سر گذاشتن موج پنجم به ما بسیار کمک کردند.

وی بیان کرد: در این پیک با ۱۶۸ نفر بستری رکورد آمار بستری را زدیم و حتی بیمارستان صاحب‌الزمان (عج) در مدار آمد و کمبود نیرو خود را نشان داد.

بدقولی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

اسدی با بیان اینکه برای ساخت مرکز غربالگری سرطان بیمارستان امیرالمومنین خَیر درخواست نقشه کرده است، عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی در این میان بدقولی کرد و نقشه را تحویل نداد.

فرماندار شهرستان شهرضا با بیان اینکه باید اعتماد خیران را جلب کرد، اضافه کرد: ساخت بیمارستان امیرالمؤمنین با کمک پنج میلیارد تومانی مردم شهرضا آغاز شد، این شهرستان در استان در کمک خیران سرآمد است و باید این ویژگی را حفظ کرد.

وی اضافه کرد: ادامه ایجاد مرکز غربالگری سرطان در بیمارستان امیرالمومنین شهرضا باید با نظر و همفکری مجمع خیران سلامت شهرضا باشد.

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شهرضا مرکز غربالگری سرطان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۵۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حال حاضر روزانه حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ بیمار به درمانگاه و اورژانس چشم بیمارستان امام خمینی(ره) مراجعه می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، محمدحسین سرمست در حاشیه بازدید دادستان مرکز خوزستان از مجموعه چشم پزشکی بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز که امروز با هدف بررسی ظرفیت‌های موجود در اهواز به منظور توسعه و ایجاد یک بیمارستان ویژه چشم پزشکی انجام شد، اظهار کرد: در حال حاضر روزانه حدود 350 تا 400 بیمار به درمانگاه و اورژانس چشم بیمارستان امام خمینی(ره) مراجعه می‌کنند و بیش از 30 عمل جراحی نیز در اتاق‌های عمل چشم این مرکز درمانی انجام می‌شود.

 وی افزود: بار بالای مراجعات و کمبود فضای فیزیکی موجب شده علی‌رغم ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی، شاهد نارضایتی و گاه مراجعه به سایر استان‌ها برای درمان باشیم.

سرمست گفت: در همین راستا و با توجه به وجود ظرفیت‌های درمانی در اهواز، از جمله بیمارستان طالقانی قدیم اهواز، در حال پیگیری هستیم که حضور امروز دادستان مرکز خوزستان نیز به همین منظور است.

در این بازدید، گزارشی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مجموعه چشم‌پزشکی بیمارستان امام خمینی(ره) ارائه شد.

صادق جعفری چگنی دادستان مرکز خوزستان نیز با ابراز خرسندی از ظرفیت‌های موجود در چشم پزشکی اهواز، بر لزوم حمایت از این حوزه تاکید و دستور پیگیری این موضوع را صادر کرد و مقرر شد در جلسه‌ای با حضور نمایندگان دانشگاه، این موضوع به صورت ویژه دنبال شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله