Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی دایی بهترین گلزن تاریخ بازیهای ایران و کره جنوبی، تنها در یک بازی برابر این تیم گل زده است

علی دایی بهترین گلزن تاریخ بازیهای 2 تیم ملی ایران و کره جنوبی است، دایی هر 4 گل خود را در تنها یک نیمه بازی ایران و کره جنوبی به ثمر رسانده است.

به گزارش طرفداری، علی دایی این 4 گل را در جریان برد 6-2 برابر کره جنوبی در آذرماه سال 1375 به ثمر رسانده است، او در دقایق 66 تا 89 و در مدت زمان 23 دقیقه این 4 گل را زده است و با همین 4 گل بهترین گلزن تاریخ بازیهای 2 تیم بالاتر از لی دونگ کوک، کیم جو سونگ، پارک جی سانگ و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. شناخته می شود.

بهترین گلزنان بازیهای بین 2 تیم ایران و کره جنوبی در بازیهای گذشته 2 تیم عبارتند از:

4 گل: علی دایی از ایران 3 گل: علی کریمی از ایران 2 گل: سردارآزمون، مسعود شجاعی، جواد نکونام، کریم باقری، حسن روشن و غلامحسین مظلومی از ایران، پارک جی سانگ، سئول کی هیون، لی دونگ کوک، کیم دو هون، لی هیون مو، بون بویانگ جو از کره جنوبی 1 گل: رضا قوچان نژاد، حسین بادامکی، غلامرضا عنایتی، وحید هاشمیان، خداداد عزیزی، سیروس قایقران، کریم باوی، حمید درخشان، حسین کلانی، علی جباری، علیرضا خورشیدی و سه مدافع کره جنوبی برای ایران و هانگ یی جان، یون بیت گرام، کو ون هی، کیم جین کیو، کیم نام ایل، کیم سانگ سیک، شین تائه یونگ، پارگ جونگ بائه، ها سئوک جو، کیم جون وو، هوانگ سونگ هونگ، پارک چانگ سان، لی چون پارک، کیو پونگ چونگ، یای چون پارک، هوی تائک لی، سو نام لی، یانگ جیم کیم، جونگ شیک مون، جونگ مین چوی، سانگ ون وو از کره جنوبی

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری! / اینجا انسانیت فریاد می زند! برترین های قرن با علیرضا فیروزی: منافی اگر مصدوم نمی شد بهترین تاریخ بود! خداداد عزیزی: اجی مجی لا ترجی؛ فرجی! تاکتیک بنتو پرتغالی نفوذ ناپذیر نیست؛ نبض بازی دست پست 6 و 8 | آنالیز کره جنوبی 30 برد در 44 بازی؛ رکورد تاریخی روبرتو مانچینی در تیم ملی ایتالیا نیمار: جام جهانی قطر، آخرین حضور من در جام های جهانی است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ایران و کره جنوبی تاریخ بازی علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۶۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس از بیرجند، سازمان سنجش آموزش کشور با انتشار اطلاعیه‌ای از برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان شهرستان زیرکوه (از استان خراسان جنوبی) در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) شهرستان زیرکوه از استان خراسان جنوبی می‌رساند، با توجه به وقوع سیل در این شهرستان و مسدود شدن مسیر تردد داوطلبان در روز برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی (صبح پنجشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶)، مقرر شد برای مساعدت با این داوطلبان مجدداً از آن‌ها در روز جمعه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ در همان حوزه امتحانی قبلی (شهرستان زیرکوه) با شرایط و ضوابط آزمون اصلی، آزمون مجدد به عمل آید.

کارت شرکت در آزمون این داوطلبان از روز سه‌شنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده و پرینت است و فرآیند آزمون از ساعت ۸:۰۰ صبح روز جمعه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ شروع خواهد شد. لازم به ذکر است که همه داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی شهرستان زیرکوه (اعم از حاضر یا غایب) می‌توانند در آزمون مجدد شرکت نمایند.

بدیهی است آن دسته از داوطلبانی که در آزمون تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ حاضر جلسه آزمون در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی بودند در صورت شرکت در آزمون مجدد، آزمون قبلی آنان (روز پنجشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶) باطل شده و نتیجه آزمون مجدد (به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱) برای آن‌ها ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان شهرستان زیرکوه (از استان خراسان جنوبی)
  • اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی
  • تربیت شدگان مکتب اسلام بهترین ذخایر آن هستند
  • اراکی‌ها 3 قهرمانی را در یک فصل از پرسپولیس می‌گیرند؟
  • رکورد مهم عیسی آل‌کثیر در جام‌حذفی
  • رباح ماجر: مسی نه، کرویف قله خلاقیت فوتبال است!‏
  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس