Web Analytics Made Easy - Statcounter

منبعی امنیتی از زخمی شدن یک نیروی پلیس در حمله عناصر داعش به یکی از مراکز انتخاباتی در جنوب غرب کرکوک خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت میدل ایست نیوز، منبعی امنیتی از زخمی شدن یک نیروی پلیس در حمله عناصر داعش به یکی از مراکز انتخاباتی در جنوب غرب کرکوک خبر داد.

منبع مذکور در گفت‌وگو با شفق نیوز تصریح کرد: عناصر تک‌تیرانداز گروه تروریستی داعش به مدرسه الخرطوم که مکان اخذ رای در روستای سطیح است، حمله کردند که منجر به زخمی شدن یک نیروی پلیس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تجهیزات لجستیک کمیساریای عالی انتخابات عراق هیچ آسیبی ندید، اظهار کرد: در پی این حمله، نیروهای پلیس فدرال برای شناسایی محل تیراندازی و مقابله با عناصر داعش به این منطقه اعزام شدند.

پیش از این منطقه بیجی در شمال استان صلاح الدین هدف چهار خمپاره قرار گرفته بود که خسارت و تلفاتی به دنبال نداشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: داعش کرکوک انتخابات عراق زخمی شدن یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۶۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به چهار کشتی آمریکایی وصهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد سه‌شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «ضد ناوهای جنگی دشمن در دریای سرخ از جمله دو ناوشکن آمریکایی، با تعدادی پهپاد عملیات نظامی انجام دادیم».

سریع با بیان اینکه این عملیات با موفقیت به اهداف خود رسید، توضیح داد: «نیروی دریایی، موشکی و نیروی هوایی ما عملیات مشترکی را علیه ناو سیکلادیس (CYCLADES) در دریای سرخ انجام دادند و ضربه دقیق بود».

وی ادامه داد: «هدف قرار دادن کشتی سیکلادیس پس از آن صورت گرفت که در ۲۱ آوریل عازم بندر ام‌الرشراش (ایلات اشغالی) با استفاده از روشی فریبنده و استتار با ادعای عازم بندری دیگر شد».

همچنین، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: «ما با تعدادی پهپاد کشتی اسرائیلی اِم‌اس‌سی اوریون (MSC ORION) را در اقیانوس هند هدف قرار دادیم».

این بیانیه افزود: هدف قرار دادن این کشتی پس از نقض تصمیم ممنوعیت عبور کشتی‌ها به سمت بنادر فلسطین اشغالی صورت گرفت.

ارتش یمن همچنین در این بیانیه بار دیگر بر تداوم این عملیات تا رفع کامل محاصره و توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در غزه تاکید کرد.

کد خبر 6092623

دیگر خبرها

  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به چهار کشتی آمریکایی وصهیونیستی
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون
  • بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون
  • شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • حمله‌های جنگنده‌های صهیونیست، غزه را به لرزه درآورد