Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در کارگروه تنظیم بازار استان سمنان در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان اظهار کرد: معیشت مردم یکی از دغدغه‌های اصلی دولت و به‌تبع آن مجموعه مدیران استان است که باید در همین راستا، تنظیم بازار به‌صورت جدی در دستور کار قرار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کمبود نهاده‌های دامی یکی دیگر از موارد و مباحثی است که به‌عنوان دغدغه در استان مطرح می‌شود که باید در حوزه تأمین نهاده‌ها دامی، تفکر و تمهیدات ویژه اندیشیده و مدیریت شود.

هاشمی ادامه داد: تأمین کالاهای موردنیاز در بازار و وفور اقلام در مراکز عرضه و خرید از مهم‌ترین اصول در حوزه تنظیم بازار است که باید مدیریت شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه تیم‌های بازرسی اصناف استان تاکنون اقدامات خوبی انجام داده و اکثر کسبه نیز موارد را رعایت کردند، خاطرنشان کرد: تیم‌های بازرسی باید بیش از پیش فعال شده و نظارت بر عرضه کالاها به‌صورت مستمر ادامه داشته باشد، ما در این مسیر به دنبال مچ‌گیری نیستیم و قصد تنها نظارت بر عرضه صحیح کالاست.

او با تأکید بر اینکه در بحث تردد و جابه‌جایی دام و همچنین طیور، نیاز است تا نظارت بر گلوگاه‌های استان به‌صورت مستمر و دقیق اعمال شود، تصریح کرد: با تأمین معیشت مردم، به‌طور طبیعی امنیت و احساس آرامش جامعه نیز فراهم خواهد شد.

هاشمی تصریح کرد: در همین راستا، لازم است تا تأمین کالاهای اساسی مدنظر مدیران مرتبط با حوزه کارگروه تنظیم بازار استان قرار داشته باشد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان معیشت مردم تنظیم بازار تنظیم بازار سمنان استاندار سمنان استانداری سمنان کمبود نهاده های دامی تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۶۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی غروب شنبه در جلسه شورای سیاستگذاری ستاد کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان سمنان به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان ضمن بیان اینکه مستند سازی، تهیه فیلم و رمان در خصوص کنگره به صورت ویژه در حال انجام است، ابراز داشت: طی پیگیری‌ها با همکاری رسانه‌ها این امر در دستور کار قرار دارد.

وی ضمن بیان اینکه مستندات، آثار و رمان‌ها حول محور زندگی تمامی شهدای والامقام استان انجام می‌شود، افزود: فیلم سینمایی ویژه زندگی شهید محمود اخلاقی و سریال تیم آزادی نیز در دستور کار است.

استاندار سمنان از برپایی نمایشگاه مستندات و آثار تولید شده مرتبط قبل از برگزاری کنگره خبر داد و ابراز داشت: این نمایشگاه برای بازدید ارزشمند رهبر معظم رهبری آماده می‌شود.

هاشمی برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان را از اولویت‌های کاری در استان در سال جاری خواند و تصریح کرد: به همین منظور از سفر دوم رئیس جمهور به استان نیز اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برآورد می‌شود این کنگره در کاهش آسیب‌های اجتماعی، توجه به عفاف و حجاب و حفظ سرمایه‌های اجتماعی اثرپذیری خوبی داشته باشد.

کد خبر 6090254

دیگر خبرها

  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • افت فشار و کمبود برق مانع پیش روی توسعه اقتصادی تیران
  • مسائل ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک باید تا مردادماه نهایی شوند
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • سمنان در صدر لیست تنوع داروی دامی