Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@08:03:59 GMT

چشمی: در هر پُستی که «مجیدی» بخواهد بازی می‌کنم

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۶۶۴۱

چشمی: در هر پُستی که «مجیدی» بخواهد بازی می‌کنم

آفتاب‌‌نیوز :

«روزبه چشمی» امشب (یکشنبه) پس از عقد قرارداد با باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم از اینکه دوباره به تیم خودم یعنی استقلال برگشتم.

وی افزود: امسال باید سخت تلاش کنیم تا قهرمانی را به هواداران خوب و عزیز استقلال هدیه کنیم چون آنها مستحق بهترین‌ها هستند.

بازیکن استقلال خاطرنشان کرد: به طور حتم مشکلات وجود دارد و کمتر خواهد شد اما از بین نمی‌رود؛ هواداران استقلال حمایت کنند تا بتوانیم سال خوبی را رقم بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چشمی تصریح کرد: برای من فرقی نمی‌کند در کدام پست بازی کنم، در هر جایی که مربیان بخواهند بازی می‌کنم؛ تصمیم نهایی برعهده سرمربی است.

وی در پایان گفت: به طور حتم به تیم ملی فکر می‌کنم و امیدوارم با نمایش‌های قابل قبول در استقلال، پیراهن تیم ملی را در مسابقات آینده بر تن کنم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: روزبه چشمی باشگاه استقلال فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۶۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان حملات نکونام به خطیر؟ | یعنی واقعا راحت شدیم؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، یکی از اتفاقات مهم تعطیلات اخیر، برکناری غیرمنتظره علی خطیر از مدیرعاملی استقلال بود. در مورد کم و کیف این اتفاق حرف و حدیث‌های زیادی وجود دارد و به همان نسبت هم قضاوت‌ها متفاوت است. اینکه خطیر در استقلال چطور کار کرد و آیا این برکناری حق او بود یا نه، حتما در جای خودش باید به‌طور مفصل مورد ارزیابی قرار بگیرد، اما حداقلش این است که اگر خدا بخواهد، دست‌کم در این روزهای پایانی فصل دیگر قرار نیست شنونده غر و لندهای جواد نکونام باشیم.

حقیقتا یکی از جانفرساترین اتفاقات این ماه‌ها، حملات مستمر و اعصاب‌خردکن نکونام به خطیر بود. حالا اما سرمربی استقلال از جدایی خطیر به‌عنوان یک اتفاق زیبا و یک روز بزرگ یاد کرده. سرپرست تیم را هم که دوباره عوض کردند. یعنی اگر خدا بخواهد وا می‌دهی بزرگوار؟

کد خبر 849274 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • قریشی: داور برای اخراج نکردن چشمی توجیهی ندارد
  • کامیابی‌نیا: چشمی 3 بار باید اخراج می‌شد/ حامدی‌فر به آینده خودش و استقلال ضربه زد!
  • قریشی: ذوب‌آهن شایسته باخت نبود؛ چرا چشمی اخراج نشد؟
  • کامیابی‌نیا: چشمی باید ۳ بار اخراج می‌شد!
  • قریشی: داور با چه توجیهی روزبه‌چشمی را اخراج نکرد؟!
  • کامیابی‌نیا: بازیکن استقلال حرکت زشتی کرد/ چشمی سه بار باید اخراج می‌شد+فیلم
  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • نکونام: هر کاری دلم بخواهد می‌کنم
  • پایان حملات نکونام به خطیر؟ | یعنی واقعا راحت شدیم؟
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)