Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه اداره کل ورزش و جوانان قم، مدیرکل ورزش و جوانان قم در بخشی از این جلسه به ساخت خانه جوانان در شهرستان جعفرآباد اشاره کرد و اظهار داشت: تلاش می شود با اختصاص مبلغ ۲۲ میلیارد ریال بزودی شاهد ساخت خانه جوانان این شهرستان باشیم.

رسول منعم ادامه داد: جمعیت جوانان به عنوان اصلی ترین مولفه های توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی جامعه به شمار می آید که جزو سرمایه های بنیادی و ارزشمند کشور جهت رشد مسائل فرهنگی اجتماعی قلمداد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش و اهمیت جایگاه جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: در این بیانیه به این موضوع که نسل جوان مومن، دانا و با انگیزه باید محور پیشرفت جامعه اسلامی باشند  تاکید شده و باید توجه ویژه ای به این  مساله بخصوص در عرصه های مهم و مختلف اجتماعی و فرهنگی صورت بگیرد.

وی برنامه های اخیر در قم و شهرهای تابع را مورد توجه قرار داد و افزود: اقدامات موثری در حوزه جوانان صورت گرفته که می توان به ایجاد سامانه اوقات فراغت و برپایی پایگاه های اقات فراغت در سطح استان ،اجرای طرح سرباز مهارت  در حوزه اشتغال و کار آفرینی در بین کارکنان وظیفه، توجه به ایجاد و تقویت فعالیت های سازمان های مردم نهاد جوانان و برگزاری دوره های توانمند سازی سمن ها اشاره نمود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: در راستای حمایت از طرح های اشتغال زایی جوانان از ۱۰ طرح سمن های امور جوانان مبلغی به میزان  ۸ میلیارد ریال طبق تفاهم نامه با صندوق کار آفرین امید و ۷ طرح جوانان از طریق تفاهم نامه با بانک رسالت پرداخت شده است.

منعم یادآور شد: باپیگیری موثر در خصوص حمایت از زوج های جوان، شاهد رشد ۸۰ درصدی در پرداخت تسهیلات ازدواج به زوج های جوان هستیم.

وی اضافه کرد: افتتاح ۳ خانه جوان هریک به متراژ۲۶۰ متر مربع در مرکز بخش کهک ،خلجستان و شهر پردیسان ، پایکاه مناسبی برای طراحی و اجرای برنامه های جوانان استان می باشد و همچنین ایجاد ۲ شهرستان جدید جعفر آباد و کهک فرصت بسیار مناسبی برای ساماندهی مطلوب امور جوانان و حمایت از برنامه های مختلف این حوزه به ریاست فرماندار و مشارکت دستگاه های اجرایی این ۲ شهرستان فراهم خواهد شد.

قم پیشتاز در تجهیز زیرساخت‌های تیراندازی کشور

مدیرکل ورزش و جوانان قم همچنین در مجمع سالیانه هیات تیراندازی استان قم طی سخنانی اظهار داشت: قم یکی از استان‌هایی است که در راه‌اندازی و تجهیز زیرساخت‌های تیراندازی در کشور پیشتاز است.

وی عنوان کرد: طبق گزارشی که رئیس هیات تیراندازی ارائه کرد، رشته تیراندازی قم یکی از رشته‌های موفق استان قم است.

وی بیان کرد: موفقیت تیراندازان ایران در المپیک توکیو که با کسب مدال طلا همراه بود، توقعات را از این رشته بالا برده است و زمینه تشویق جوانان برای ورود به این رشته را هموار کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: موفقیت نمایندگان استان قم در لیگ‌های برتر کشور نشان از سطح بالای کیفیت ورزشکاران قم در  رشته تیراندازی دارد که با راه اندازی خطوط الکترونیکی در قم تکرار این موفقیت‌ها انتظار جامعه ورزش استان است.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌ و نیروی انسانی مستعد موجود در استان قم امید به کسب سهمیه در هر دو بخش بانوان و آقایان برای بازی‌های آسیایی پیش رو توقع جامعه ورزش استان قم است.

برچسب‌ها جعفرآباد قم کهک اداره کل ورزش و جوانان استان قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جعفرآباد قم کهک جعفرآباد قم کهک اداره کل ورزش و جوانان استان قم مدیرکل ورزش و جوانان جوانان استان استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۶۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، علی یوسف‌زاده ظهار کرد: امسال تکمیل آخرین ابنیه فنی شامل نصب یک دستگاه پل خاص با یک دهانه ۴۴ متری ، آسفالت لایه دوم و نصب علایم ایمنی و خط‌کشی ۲۰ کیلومتر اول از مسیر سه‌راهی سربند - مشگین‌شهر با تامین منابع مالی مورد نیاز جزو برنامه کاری این اداره کل می‌باشد.
وی با اشاره به احداث ۲۰ کیلومتر دوم سربند –مشگین‌شهر افزود: در ۲۰ کیلومتر دوم این مسیر همزمان با عملیات خاکی ، ابنیه فنی در سطح ۶.۵ کیلومتر اول اجرا می‌شود.
معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل با قدردانی از تلاش‌های پیمانکار و عوامل اجرایی این طرح اظهار کرد: با وجود بدهی اداره کل راه و شهرسازی به پیمانکاران ، عملیات اجرایی پروژه سربند- مشگین‌شهر با یک هزار میلیارد ریال فعال بوده و در صورت تامین منابع مالی و تخصیص اعتبار لازم ، با تکمیل و بهره‌برداری این طرح شاهد افزایش ایمنی تردد در این مسیر خواهیم بود.
یوسف‌زاده با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۱۵ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین با ۱۷۸ نفر نیروی انسانی در این طرح فعالیت دارند ، افزود: جاده سربند – پارس‌آباد و سربند- مشگین‌شهر از جاده‌های حادثه‌خیز استان است که با تلاش پیمانکاران در مراحل اجرا و تکمیل قرار گرفته و انتظار می‌رود با اختصاص اعتبارات به‌موقع تمام طرح‌های بزرگراهی شمال استان شتاب بیشتری بگیرد.
وی هزینه احداث هر کیلومتر بزرگراه را ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: برنامه اصلی احداث ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در جاده‌های پرتردد و حادثه‌خیز استان است تا با تکمیل آنها ایمنی جاده‌ها ارتقا یافته و از میزان تصادفات جاده‌ای کاسته شود.

دیگر خبرها

  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • زورخانه در روستاهای مستعد تیران احداث شود
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال از بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد