Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا افزود: ۱۲ میلیون لیتر سوخت قاچاق در این مدت در مرز‌های کشور کشف و ضبط شد که عمده آن در استان هرمزگان بود.

او گفت: ۱۵۰ فروند لنج نیز که هر کدام ۲۰۰ تن اقلام قاچاق مانند خودرو سنگین، ماشین‌های راه سازی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به همراه داشتند نیز توسط مرزبانان جمهوری اسلامی کشف و ضبط و لنج‌ها توقیف شد.

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: مرزبانی در مرز‌های دریایی کشور به ویژه در ماهشهر، بندرعباس و بوشهر فعالیت گسترده‌ای دارد و در این راستا چندین فروند لنج حامل کالای قاچاق در آبراه اروند توقیف شده است.

او پودر‌های نیروزا، تلویزیون و یخچال را عمده اقلام کالا‌های قاچاق بیان کرد و گفت: ورود این اقلام به کشور که بیشتر آن‌ها در داخل تولید می‌شوند در راستای حمایت از تولید داخل، ممنوع است.

سردار گودرزی بیان کرد: همچنین ۴۳ هزار راس انواع دام قاچاق نیز در ۶ ماه نخست امسال در مرز‌های کشور کشف و ضبط شده است.
وی خواستار برخورد بیشتر دستگاه قضایی با قاچاقچیان شد و گفت: اگر مجلس شورای اسلامی و دولت طرح‌های مرزبانی را در برخورد با قاچاقچیان تصویب و پیاده کنند میزان قاچاق کاهش چشمگیری خواهد داشت.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به بسته بودن مرز‌های ایران و عراق بیان کرد: مرز‌های ایران و عراق به دلیل برگزاری انتخابات کشور عراق تا فردا دوشنبه بسته خواهد بود.

او ادامه داد: همکاری ۲ جانبه ایران و عراق روز به روز در حال افزایش است و هر زمان به ویژه در زمان اربعین حسینی درخواستی از عراق شد شاهد همکاری مرزبانی این کشور بودیم.

سردار گودرزی گفت: هم اکنون با ۱۵ کشور همسایه مراودات خوبی در زمینه رفت و آمد‌های اقتصادی برقرار است.

او از امنیت پایدار در مرز‌های کشور خبر داد و ادامه داد: در چرخه دفاعی کشور مرزبانی چشم بیدار نظام جمهوری اسلامی است و در این خط مقدم از خطوط آبی، خشکی و رودخانه‌ای محافظت می‌شود.

سردار گودرزی با اشاره به حوزه فعال دیپلماسی با کشور‌های همسایه گفت: در چرخه دفاعی کشور، مرزبانان با روحیه ایثار و فداکاری عمل می‌کنند و بی توقع راه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را طی می‌کنند.

وی بیان کرد: بعضی از کشور‌ها حیاط خلوت اشرار مسلح شدند، اما مرزبانان و یگان‌های تکاوری توانستند با مقابله برابر آن‌ها امنیت را ایجاد کنند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرزبانی ناجا قاچاق مواد مخدر سوخت قاچاق مرز های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۶۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق شمش‌های مسی در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان به قاچاق شمش‌های مسی شدند و با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل فعالیت این فرد بیش از ۱۸۰ قطعه شمش مسی کشف کردند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: برابر اعلام کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی ارزش ریالی شمش‌های مسی که از یکی از کشور‌های همسایه به داخل کشور قاچاق شده ۴۵ میلیارد ریال برآورد شد.

سردار مفخمی از تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم دیگر این پرونده خبر داد و افزود: پلیس در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • توقیف شمش‌های قاچاق در ساری
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند
  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • قاچاقچی کود شیمیایی ۶ میلیارد ریال جریمه شد
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران