Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@10:48:49 GMT

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تعیین شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۶۹۹۲

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تعیین شد

سماعیل حاجی آبادی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با تایید این خبر به خبرنگار ایرنا گفت:  مراسم معارفه داوری با حضور بنیامین شکوهی فر سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان فردا دوشنبه برگزار خواهد شد.

افشین داوری که دارای اصالت خراسان رضوی است بیش از یک دهه قبل مدیر کلی ورزش و جوانان خراسان رضوی را برعهده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دارای عناوین قهرمانی در رشته دو و میدانی بوده و طی سالهای گذشته ریاست و سرپرستی فدراسیونهای ورزشی مهمی همچون دو و میدانی، دوچرخه سواری و والیبال را در کارنامه دارد.

فرزاد فتاحی که از سال ۱۳۹۸ مدیر کل خراسان رضوی بود سه شنبه گذشته با اعلام بازنشستگی با همکاران خود در این اداره خداحافظی و به کار خود پایان داد.

برچسب‌ها فدراسیون دوچرخه سواری وزارت ورزش و جوانان دوومیدانی والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون دوچرخه سواری وزارت ورزش و جوانان دوومیدانی فدراسیون دوچرخه سواری وزارت ورزش و جوانان دوومیدانی والیبال ورزش و جوانان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۶۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی فعالیتهای فرهنگی اتباع اهل سنت باید در چارچوب قوانین و باشد

نشست مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی با جمعی از علمای اهل سنت اتباع برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی، در این نشست حسین شرافتی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حمله تروریستی به گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار دلها،بیان داشت: تعدادی از شهدا و مجروحین این حادثه از جامعه اهل سنت اتباع و مهاجرین کشور بودند و این بیانگر وحدت بین شیعه و سنی خصوصا ایستادگی در پای ارزشها و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و مکتب و سیره شهید حاج قاسم سلیمانی می باشد که این مهم دشمنان اسلام را مایوس نموده است.

با تشکیل سازمان ملی مهاجرت اقدامات بسیار ارزنده ای در قالب طرحها و برنامه های مختلف در دست اجرا می باشد که جامعه اهل سنت اتباع و مهاجرین نیز از خدمات بهره مند میگردند.

شرافتی با تاکید بر لزوم همکاری و تعامل علما و بزرگان اهل سنت اتباع و مهاجرین استان با این اداره کل، گفت: تمامی فعالیتهای فرهنگی و مذهبی اتباع اهل سنت استان بایستی در چارچوب قوانین و مقررات و با هماهنگی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی صورت پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • تمامی فعالیتهای فرهنگی اتباع اهل سنت باید در چارچوب قوانین و باشد
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • اکسپو سکوی پرتاب توسعه خراسان جنوبی
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود