Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جمال شیبه عصر امروز یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای از اختصاص اعتبار ویژه برای کمک و تأمین نیازهای اساسی بسته‌های معیشتی و وسایل گرمایشی آسیب‌دیدگان زلزله شمال استان خوزستان یعنی شهرستان اندیکا و بخش چلو روستاهای تابعه خبر داد.

وی افزود: امدادگران خوزستان بلافاصله بعد از شنیدن خبر این حادثه در منطقه حضور پیدا کرده و از نزدیک روند اقدامات و فعالیت‌ها را ارزیابی و توصیه‌ها و نکات لازم را در این خصوص یادآور شده و اقدامات مناسبی را نیز برای کمک به این افراد آسیب‌دیده در نظر گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیبه گفت: همچنین مددکاران و کارشناسان امداد برای کاهش مشکلات روحی و اضطراب ناشی از این واقعه در منطقه حضور پیدا کردند؛ همچنین اقدامات لازم برای تأمین بسته‌های معیشتی و بازدید منازل آسیب‌دیده در راستای بررسی ارزیابی تأمین اعتبار بازسازی و ترمیم منازل مددجویان صورت گرفت.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان افزود: کمیته امداد خوزستان برای تهیه اقلام غذایی و بسته‌های معیشتی در مناطق زلزله‌زده، اعتبار ویژه‌ای را اختصاص داده و این اقلام غذایی و بسته‌های معیشتی پس از تهیه میان مردم آسیب‌دیده توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اولویت کمیته امداد حمایت از اقشار آسیب‌پذیر است، تصریح کرد: در موضوع زلزله شهرستان اندیکا امدادرسانی کمیته امداد با اولویت مددجویان این نهاد بوده که در این راستا خانواده‌های تحت حمایت که در زلزله اخیر آسیب دیده‌اند در موارد مختلف امدادرسانی می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: کمیته امداد با تمام توان و قوا در کنار مدیران استانی و شهرستانی برای کمک به مددجویان و آسیب‌دیدگان خواهد بود.

شیبه با اشاره به اینکه یکی دیگر برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی، مرمت مسکن نیازمندان و محرومان است، بیان کرد: با توجه به در پیش بودن فصل سرما، وسایل گرمایشی از جمله بخاری پتو، موکت، فرش و نظایر آن میان مددجویان و نیازمندان منطقه توزیع خواهد شد.

کد خبر 5324377

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد خوزستان اندیکا تخصیص اعتبار زلزله بوشهر ویروس کرونا شهادت امام رضا ع آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا هفته ناجا خطبه های نماز جمعه امام رضا ع شیوع کرونا هفته نیروی انتظامی عکس استانها مشهد ایلام کمیته امداد خوزستان بسته های معیشتی آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۷۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری | واریزی مددجویان تحت پوشش ۳ برابر شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، داود منظور افزود: متوسط پرداختی ماهانه به مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی از ۶۱۷ هزار تومان به ۱۶۹۰ هزار تومان افزایش یافته است.

وی در فضای مجازی در ادامه تشریح ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی از ۱۳۱ هزار میلیارد تومان (همت) در سال ۱۳۹۹ به ۶۳۰ همت در سال ۱۴۰۳ افزایش یافته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: تعداد مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی از ۳.۲ میلیون خانوار به ۳.۹ میلیون خانوار افزایش یافته است.

خبر مهم درباره آغاز مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک | شرطی که حذف شد | اعتبار تشویقی افزایش یافت + جزئیات

وی افزود: همچنین، در دولت سیزدهم برای کمک به تغذیه کودکان دچار سوء تغذیه، مبلغ ۸۴۰ میلیارد تومان در بودجه سال ۱۴۰۲ و مبلغ ۱۷۲۸ میلیارد تومان در بودجه ۱۴۰۳ پیش‌بینی شده است.

منظور پیش از این نیز خبر داده بود که اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

کد خبر 849322 برچسب‌ها خبر مهم سازمان برنامه و بودجه دولت سیزدهم

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • اختصاص ۹ همت اعتبار برای صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • فوری | واریزی مددجویان تحت پوشش ۳ برابر شد
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود