Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@09:24:02 GMT

صعود نماینده خوزستان در جام حذفی فوتبال

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۷۲۳۹

صعود نماینده خوزستان در جام حذفی فوتبال

ایسنا/خوزستان تیم فوتبال شهدا دوکوهه اندیمشک به مرحله بعدی جام حذفی فوتبال صعود کرد.

تیم شهدا دوکوهه اندیمشک روز گذشته (یکشنبه) در دیداری پرگل و خارج از خانه با نتیجه ۴ بر صفر مقابل تیم پرشین کیش به برتری رسید و به عنوان نخستین نماینده فوتبال خوزستان راهی مرحله بعدی جام حذفی شد.

به گزارش ایسنا، سایر تیم های خوزستانی حاضر در لیگ برتر، لیگ یک و دسته دوم فوتبال کشور نیز در مراحل بالاتر به جدول رقابت های جام حذفی اضافه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فصل گذشته جام حذفی، تیم فولاد با شکست استقلال تهران در فینال این رقابت ها توانست به قهرمانی برسد و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را به دست آورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان جام حذفي فوتبال ايران جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۷۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلق یک جام با حذف استقلال و پرسپولیس!

به گزارش همشهری‌آنلاین، شاید حذف پرسپولیس و استقلال از جام‌حذفی باعث تأسف هواداران این دو تیم شده و کمی هم از وزن این تورنمنت کاسته باشد اما دست‌کم از یک منظر باید خدا را بابت این اتفاق شکر کنیم. چرا؟ اینکه بالاخره فصل آینده یک بازی سوپرجام خواهیم داشت! با توجه به اینکه به‌احتمال بسیار زیاد قهرمان لیگ برتر یکی از ۲تیم پرسپولیس یا استقلال است، طبیعتا امسال یک تیم نمی‌تواند به‌طور همزمان فاتح لیگ و حذفی شود.

در قانون بسیار عجیب و منحصربه‌فردی که مدیران فوتبال ایران تصویب کرده‌اند، اگر تیمی دبل کند به‌طور خودکار سوپرجام را هم خواهد برد؛ مثل شرایطی که فصل گذشته برای پرسپولیس به‌وجود آمد. حالا اما آقایان ناچار هستند برخلاف میل باطنی سوپرجام را برگزار کنند. شرمنده دیگر!

کد خبر 848884 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران جام حذفی فوتبال باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • صفی آباد دزفول و حسینیه اندیمشک پربارش‌ترین نقاط خوزستان
  • بارندگی در خوزستان از ۱۱۰ میلی‌متر گذشت/ کدام شهر رکورددار شد؟
  • خلق یک جام با حذف استقلال و پرسپولیس!
  • ثبت ۷۲ میلیمتر بارندگی در «حسینیه» اندیمشک
  • شهر حسینیه اندیمشک پربارش ترین نقطه خوزستان
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • رئیس سازمان زندانهای کشور عازم بشاگرد شد
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • حدود ۲۸۶ هزار تن گندم در خوزستان حمل شد