Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@22:01:55 GMT

چرا گل جنجالی ام باپه به اسپانیا مردود نشد؟

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۷۳۴۳

چرا گل جنجالی ام باپه به اسپانیا مردود نشد؟

گل قهرمانی فرانسه در لیگ ملت های اروپا حسابی جنجالی شد. 

کیلیان ام باپه هنگام ارسال پاس از سوی تئو هرناندز از مدافعان اسپانیا جلوتر بود اما گلی که روی آن حرکت به ثمر رساند، مورد پذیرش واقع شد؛ برای بسیاری از هواداران فوتبال سوال پیش آمد که چرا آنتونی تیلور، صحت این گل را تایید کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از گیلم بالاگ، در جریان فینال لیگ ملت های اروپا که میان فرانسه و اسپانیا برگزار شد، کیلیان ام باپه توانست گل دوم و پیروزی بخش خروس ها را به ثمر برساند تا تیم دشان فاتح دومین دوره از تورنمنت لیگ ملت های اروپا لقب بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل ام باپه در شرایطی به ثمر رسید که این بازیکن از مدافعان اسپانیا جلوتر بود و بازیکنان لاروخا معتقد بودند که این گل باید مردود می شد اما چنین اتفاقی رخ نداد و VAR هم صحت گل را تایید کرد؛ حالا سوال اینجاست: چرا؟ سرخیو بوسکتس، کاپیتان تیم ملی اسپانیا در مصاحبه پس از بازی در خصوص این ماجرا گفت:

داور (آنتونی تیلور) به ما گفت که اریک گارسیا طی تکلی که زد، قصد لمس توپ و ادامه دادن به بازی در یک فاز جدید را داشت و این باعث می شود این صحنه آفساید نباشد؛ اما اریک این کار را در حالی انجام داد که توپ داشت به ام باپه می رسید، کسی که در آفساید بود! او با فرض اینکه ام باپه در آفساید قرار ندارد، کاری را انجام داد که هر مدافعی انجامش می داد. با عقل جور در نمی آید.

صحنه ارسال پاس تئو هرناندز گل کیلیان ام باپه به اسپانیا (اسپانیا 1-2 فرانسه)  

 

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری! / اینجا انسانیت فریاد می زند! برترین های قرن با علیرضا فیروزی: منافی اگر مصدوم نمی شد بهترین تاریخ بود! خداداد عزیزی: اجی مجی لا ترجی؛ فرجی! تاکتیک بنتو پرتغالی نفوذ ناپذیر نیست؛ نبض بازی دست پست 6 و 8 | آنالیز کره جنوبی 30 برد در 44 بازی؛ رکورد تاریخی روبرتو مانچینی در تیم ملی ایتالیا نیمار: جام جهانی قطر، آخرین حضور من در جام های جهانی است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ام باپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۷۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری شدید صلاح با کلوپ؛ خشم فرعون

پس از درگیری جنجالی با کلوپ؛ محمد صلاح به خبرنگاران گفت: اگر حرف بزنم، آتش به پا خواهد شد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ محمد صلاح پس از درگیری با یورگن کلوپ در جریان بازی با وستهام به خبرنگاران پرتعداد منتظر واکنش، گفت؛ اجازه بدید حرف نزنم!

مشخص نیست کلوپ به صلاح مصری که آدم آرامی است، چه گفته که این‌قدر از کوره در رفته‌است! بعداز مسابقه تنها چیزی که نصیب خبرنگاران بعد از بازی لیورپول شد، عصبانیت محمد صلاح بود.

دیدار تیم‌های وست هم و لیورپول از چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس با تساوی 2-2 به پایان رسید. مثل هفته گذشته، تیم یورگن کلوپ باز هم امتیاز از دست داد تا رویای قهرمانی پرمیرلیگ در آنفیلد کم‌رنگ و کم‌رنگ‌تر شود. 

اما صحنه جنجالی این مسابقه، درگیری لفظی و جروبحث محمد صلاح با یورگن کلوپ هنگام ورود ستاره مصری به زمین بود. در دقیقه 81، کلوپ در حال گوشزد کردن نکات تاکتیکی به صلاح بود که به نظر موضوعی در این میان خاطر او را آزرده کرده‌است. صلاح پس از شنیدن حرف‌های یورگن کلوپ به دعوا و درگیری لفظی با این سرمربی آلمانی پرداخت و کار به جایی کشید که داروین نونیز با مداخله و میانجی‌گری صلاح را آرام کرد.

پس از پایان مسابقه، هنگامی که خبرنگاران قصد مصاحبه با محمد صلاح را داشتند، ستاره مصری تنها جمله زیر را به زبان آورد و با عصبانیت میکسدزون را ترک کرد:

دیگر خبرها

  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • درگیری شدید صلاح با کلوپ؛ خشم فرعون
  • واکنش مائوریسیو پوچتینو به مردود شدن گل چلسی مقابل استون ویلا + عکس
  • سخت‌ترین تصمیم سال علیه پاس گل قایدی! (عکس)
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • بزن بزن جدید در ورزش ایران؛ کتک زدن شدید داور وسط چمن | فیلم
  • طعنه ستاره سابق به رئال: باعث خجالت است
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم