Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ماموستا مصطفی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با تاکید بر اینکه مشکل امروز جهان اسلام تفرقه و اختلاف است که آنان را از یکدیگر جدا کرده است اظهار داشت: متاسفانه جهان اسلام تحت سلطه استعمارگران بوده و راه درست و حقیقی را کنار گذاشته‌اند. 
وی تصریح کرد: همین عوامل سبب بدبختی و مشکلات فراوانی برای مسلمانان شده است و بنابراین جهان اسلام باید همدل و همدرد بوده و از تنش‌ها و منازعات که باعث دوری آنها از یکدیگر می‌شود پرهیز و از اختلافات دوری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
امام جمعه پیرانشهر گفت: خداوند در قرآن کریم فرمود کسانی که اعتقاد به روز قیامت دارند برادران یکدیگر هستند و باید به فکر هم و همدل و همدرد یکدیگر باشند و ضمن کمک به یکدیگر، از اختلافات و منازعات پرهیز کنند.
 
وی با تاکید بر اینکه اگر دو یا چند برادر دینی زمانی دچار اختلاف شدند باید آن را در بین خود حل کنند بیان کرد: ایجاد انس و الفت میان مسلمانان و حل مشکلات آنها به صورت عادلانه و از سوی دیگر داشتن تقوای الهی برای بهره‌مندی از رحمت الهی لازم و ضروری است.
 
ماموستا محمودی تصریح کرد: زمانی خداوند متعال رحمت خود را بر بندگان صالح خود نازل می‌کند که آنان با یکدیگر اتحاد و وحدت داشته و به فکر یکدیگر باشند.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون مردم از لحاظ فکر و عقیده از یکدیگر جدا شده‌اند اظهار داشت: در این راستا اگر مردم فکرشان را مطابق قرآن کنند مشکلی به وجود نمی‌آید اما جدایی آنها از قرآن مشکلات فراوانی را به وجود آورده و این درد بزرگی در دنیای اسلام است و نباید اینگونه باشد بلکه باید راه درست را در پیش گرفته و برای منافع کل بشریت گام بردارند.
 
امام جمعه پیرانشهر با تاکید بر اینکه مسلمانان باید به یکدیگر احترام گذاشته و به همدیگر علاقه‌مند باشند و از اختلافات و منازعات دوری کنند گفت: خداوند متعال در قرآن کریم فرمود به هم کمک کنید و کار نیک و راه تقوا در پیش گیرید تا نیکی و تقوا در میان مسلمانان رواج داشته باشد.
 
وی افزود: همچنین خداوند متعال فرمود شما مسلمانان با هم نزاع نکنید چون در این صورت سست شده و قوت و قدرت خود را از دست می‌دهید و همین گناه بزرگی است و بنابراین باید در برابر کافران و کسانی که از دین خارج شده‌اند ایستادگی کرد و در مقابل تکفیری‌ها و تروریست‌ها با یکدیگر متحد بود.
 
ماموستا محمودی با اشاره به اینکه تکفیری‌ها به واقع از دین خارج شده و پیرو استعمارگران و سلطه‌گران هستند بیان کرد: تکفیری‌های برای ترقی و پیشرفت کافران عمل می‌کنند پس باید با آنها مبارزه کرده و وادارشان کرد که دست از این کارهای جنایتکارانه بردارند.
 
وی با اظهار تاسف از اینکه هم اکنون تکفیری‌ها در سراسر جهان پخش شده‌اند اظهار داشت: بی‌تردید تکفیری‌ها و افراطی‌ها سبب نابودی جامعه می‌شوند و باید آنها را وادار کرد که دست از این کار بردارند و حتی باید به صورت فیزیکی نیز با آنان مقابله کرد.
 
انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۷۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ نشست همدلی و همفکری منتخبین مجلس دوازدهم

بیش از ۱۵۰ نفر از منتخبین مجلس دوازدهم در نشست همدلی و همفکری منتخبین که توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برگزار شده بود، شرکت کردند.

دیگر خبرها

  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب
  • عکس/ نشست همدلی و همفکری منتخبین مجلس دوازدهم
  • انیس: آمریکا در قضیه فلسطین خصومت خود را با اسلام نشان داد
  • حمایت نمایندگان مجلس از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • حمایت نمایندگان از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی غزه
  • روز عشق ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر Global Love Day
  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • شهریاری: ظرفیت جهان اسلام را برای کمک به غزه استفاده بگیریم
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است