Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم جودوی لرستان توانست به نایب قهرمانی مسابقات جوانان دختر کشور رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ بیست و دومین دوره رقابتهای جودو قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور در بخش دختران با حضور۲۵۳  جودوکار از ۲۷ استان در سالن تختی تهران ازروز شنبه ۱۷ مهرماه ۱۴۰۰ آغاز شدکه امروز یکشنبه در رده جوانان جودوکاران دختر به مصاف هم رفتند و در نهایت نفرات اول تا سوم مشترک هر وزن معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برپایه این خبر؛ تیم استان لرستان با کسب دو مدال طلا، دو مدال نقره و سه برنز عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

اندیا فلاح در وزن  ۴۴ کیلوگرم طلا،مریم اسکینی دروزن   کیلو گرم ۴۴نقره،سایان چگنی در وزن  ۵۷ کیلوگرم برنز،کوثرمیردر وزن ۶۳ کیلو گرم برنز،مبینا موسوی در وزن +۷۸ کیلو گرم نقره،مریم پیمانی_۷۸ کیلو گرم طلاو هستی تابان در وزن  + کیلو گرم ۷۸برنز را برای تیم لرستان کسب کردند.

یادآوری می شود ؛  تیم استان تهران با کسب ۳ مدال طلا و یک مدال نقره عنوان قهرمانی را از آن خود کردو تیم آذربایجان شرقی نیز با کسب یک مدال طلا  و دو برنز عنوان سومی را بدست آورد وهمچنین  تیم های استان کرمانشاه و استان سمنان نیز هر کدام با یک مدال طلا روی سکوی چهارم ایستادند.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جودو جوانان دختران نایب قهرمانی مدال طلا کیلو گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۷۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان

تیم منتخب ساواته ایران موفق به کسب دو مدال برنز در مسابقات آزاد بلغارستان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  رقابت‌های آزاد ساواته طی روزهای 8 و 9 اردیبهشت به میزبانی شهر پلوودیو کشور بلغارستان برگزار شد و تیم منتخب ساواته ایران به دو مدال برنز دست یافت.

در این مسابقات  آرمان محسنی مهر در  وزن 75- کیلوگرم و مسعود محمدی در وزن 85- کیلوگرم در استایل آسوت (کنترلی) موفق به کسب دو مدال برنز شدند. 

کوروش رفیعی به عنوان سرپرست و سرمربی و فرزاد خلاق دوست به عنوان مربی نفرات اعزامی را همراهی کردند.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان